laaano Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hei, jeg har tenkt til å kjøpe en tv.(Samsung sin LE40A656). I Pcen har jeg et Skjermkort med to dvi-i utganger. Jeg lurte på om en DVI-D kabel kan plugges i mitt skjermkort. Jeg har tenkt til å handle på netshop(tror jeg) så hvis dere kunne linke til kabler der hadde det vært fint. Ellers blir det et elektromarked i nærheten(elkjøp/lefdal) Tusen takk for all hjelp! Endret 8. mai 2009 av laaano Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) For best mulig overføring fra pc til tv: Lyd Bilde Endret 8. mai 2009 av haakonmt Lenke til kommentar
laaano Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Takk for raskt svar, men jeg lurte på om DVI-D funker i min DVI-I kontakt. Vet du noe om dette? Edit: Har foresten lyd kabler:) Endret 8. mai 2009 av laaano Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Funker helt fint. Wikipedia om DVI DVI-I er i praksis bare alle DVI-standardene samlet i en kontakt Endret 8. mai 2009 av haakonmt Lenke til kommentar
laaano Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Har det noe å si om kablen heter HDMI - DVI eller DVI - HDMI? Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Nei Så lenge det er Male - Male skal det være greit. Endret 8. mai 2009 av haakonmt Lenke til kommentar
laaano Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Tror denne siden at det ikke går, så dette i sta og derfor jeg ble usikker:S http://www.irontech.no/interface/DVI.html Hentet fra den siden"F.eks. vil DVI-I interface vil IKKE akseptere DVI-A eller DVI-D kabler noe som kan medføre at pinner knekker. Konnektorene er spesifisert nedenfor." Endret 8. mai 2009 av laaano Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da stemmer det sikkert, men denne kabelen bruker jeg sammen med mitt 8800GT, og den passer hvertfall helt fint Lenke til kommentar
laaano Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Har du dvi-i på ditt skjermkort? eller dvi-d. Hva sto det egentlig på kabelpakken du fikk av komplett?(sånn kabel type) Endret 8. mai 2009 av laaano Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 8800GT har DVI-I, som de aller fleste skjermkort såvidt jeg har forstått Kabelen jeg linket til er single link DVI, og er verken DVI-I, DVI-D eller DVI-A, men sånn det ser ut så passer den i alle disse tre kontaktene, men jeg har bare testet med DVI-I. Lenke til kommentar
laaano Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Ok takk for svar og all hjelp Hvis noen vet noe mer er de hjertlige til å svare Endret 8. mai 2009 av laaano Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 ...Hentet fra den siden"F.eks. vil DVI-I interface vil IKKE akseptere DVI-A eller DVI-D kabler noe som kan medføre at pinner knekker. Konnektorene er spesifisert nedenfor." Der roter de, påstanden er ikke logisk. Det er omvendt, DVI-D kontakt kan kun akseptere en type kabler, mens DVI-I kontakt aksepterer alle typer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 DVI-D (digital only) DVI-A (analog only) DVI-I (integrated, digital & analog) Lenke til kommentar
laaano Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg kan bekrefte at en DVI-D hann funker i et skjermkort som har DVI-I(hunn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå