Neptun_ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har delkasko, han har ingen. Rev av noen lister, et lys av noe slag ,bulka en skjerm osv på bilen hans. Et lykteglass var egentlig det eneste som gikk på min. Hva tror dere jeg ender opp med å betale? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Siden du ikke skriver særlig i detalj hva skadene ble, så er det ikke mulig å gi en typisk pris på det, men din ansvarsforsikring, med den konsekvens at du mister 30% bonus, dekker uten egenandel uansett kostnadene på andre parts bil. Lykta di må du betale selv. Koster vel et par tusen. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Som sagt, enten ender du opp med å betale egenandel og får bonustap, eller så dekker du alt av egen lomme hvis det er billigere (på sikt, og du har råd til det). Endret 8. mai 2009 av >Jonas< Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Bilen hans er rundt 95-97 mod. Skjermen ved ene hjulbuen bak var den som fikk det. Så regner med at den må byttes + et lykteglass. Og stor takk for svar! Dette var fllaut Endret 8. mai 2009 av Neptun_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå