Castman Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Skal kikke på toyota hilux 08 2,5tdi 120hp imorgen Bilen er hvit, kunn 20000km, 1 eier..selges av forhandler... Må innrømme at jeg aldri har kjørt pickup før så er det noe jeg burde være spesielt obs på? sjekke drivverk, studere spesielle steder for rust osv...? Takker for alle tips og vink Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har alltid vært fasinert over hvor mye juling de gamle modellene tåler: http://www.youtube.com/watch?v=Lrk6vsb77xk&feature=fvst Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du bør sjekke hjulbuer og slikt for rust ja, og ulyder og slark i ting. Dette er solide biler, så det burde ikke være noe problem når den har gått så lite. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) siden den er gådd så lite og er 2008 modell og hviss det er rust på den noen plasser blir jeg skremt ;O 120 hk? det var veldig lite spørr du meg Endret 9. mai 2009 av hahaa Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 siden den er gådd så lite og er 2008 modell og hviss det er rust på den noen plasser blir jeg skremt ;O 120 hk? det var veldig lite spørr du meg Man kjøper ikke Hilux om man vil ha masse hestekrefter. I disse bilene er det dreiemoment som teller uansett. Selv om det bare er 120hk så yter den 325Nm allerede på 2000 rpm. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 120 hk? det var veldig lite spørr du meg Jeg tipper at du ikke har kjørt så mye pickup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå