Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Roccat Kone svarer ikke når jeg har vært i hvilemodus eller pcn har skrudd på skjermbeskytter! Jeg må også ta ut og inn musen når jeg starter windows.

Anbefalte innlegg

Hei, når jeg har vært borte fra pcn og skjermen/pcn har gått i enten hvilemodus, eller sånn skjermbeskyttermodus, og jeg prøver å bruke roccat kone svarer den ikke. jeg må da ta ut og inn musen for at den skal virke. samme gjelder forøverig når jeg skal starte pcn, må alltid ta ut musen når jeg starter pcn, noen som kan hjelpe?

:D

OS = Windows 7, build 7100

Endret av larsingedude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, når jeg har vært borte fra pcn og skjermen/pcn har gått i enten hvilemodus, eller sånn skjermbeskyttermodus, og jeg prøver å bruke roccat kone svarer den ikke. jeg må da ta ut og inn musen for at den skal virke. samme gjelder forøverig når jeg skal starte pcn, må alltid ta ut musen når jeg starter pcn, noen som kan hjelpe?

Testet med en annen mus? Dette for å eliminere at feilen ligger i windows 7.

Lenke til kommentar

Testet med en annen mus? Dette for å eliminere at feilen ligger i windows 7.

redd for at feilen ligger i windows 7, er det noe jeg kan gjøre isåfall?

Lenke til kommentar

Burde vell fungere i build 7100. Dersom du innstallerer samme build(tidligere builds, feks 7048) på to pcer, kan det godt vere eit program funker på den ene pcen, men ikkje den andre. Det er eit sjangsespill å teste ut beta.

Prøv musen på ein PC med vista eller XP, så trur eg nok den vil funke.

Du kan jo også prøve å se i forumet der dei diskuterer win7, og sjå om du får noke hjelp derifra. Ellers kan du prøve og google det.

Har innstallert win7 på en pc, og visst den havnet i dvalemodus, og vi startet den opp igjen, ville ikkje internett funke på fleire timer.

Lykke til

Endret av robert166
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...