EMS15 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hei ! Jeg er møkk lei av nettverket mitt nå! Jeg spiller World of Warcraft og når jeg logger inn, har jeg gode 200ms. Etter omtrent 10 - 15 minutter med spilling er jeg faen oppe i 2500ms. Dette bare blir verre og verre helt til jeg ikke har nettverkt igjen. Da må jeg ned og resette ruteren min. Jeg har Dlink, trådløst. Det funket bra for en stund tilbake siden, men nå bare kuker det seg fullstendig! Noen som vet hva det kan være? Det virker som den lever sitt eget liv ! Setter pris på alle svar. Endret 8. mai 2009 av EMS15 Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hva slags router er det snakk om? Hvor lang avstand, og hva er det mellom deg og routeren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) opphoping av pakker på ruteren? (ikke at jeg vet om det er mulig) oppgrader firmware på den. sett wifi kanal til 6. kryptert nett? pass på at ikke naboen snylter ^^ Endret 8. mai 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tips 1: Skift topic før moderator kjem. Tips 2: Forklar meir om nettverket, namn på ruter, trådlaus eller kabla osb. Tips 3: Skjer dette berre i WOW, eller gjeld det generelt? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Det skjer ikke bare på wow nei. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 run -> cmd -> "ping *IP TIL ROUTEREN* -t" ip'n til routeren finner du ved run -> cmd -> ipconfig /all Så får du sett hvor ofte, og hvor mye det lagger fra deg til routeren. Men som sagt, hva slags router er det? Og har du en 2,5 m tykk betongvegg mellom deg og den, eller en lettvegg? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå