Dudemeister Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hello! Jeg trenger litt hjelp med å finne en låt jeg prøvd å finne navnet på LENGE. Det virker som en umulig oppgave, men håper du kan hjelpe meg! -Låta spilles ofte på Radio Norge ( ble spilt, ihvertfall ) -Tror låta er fra 90-tallet. -Vokalisten høres litt ut som Michael Jackson på de høye tonene -Tror verset begynner slik: You, you, you - Have what you want, but don't leave me ... husker minimalt av den.. Refrenget går NOE som dette: All alone, (husker ikke) Baby! Baby! All alone (husker ikke) - You make me go - uh-uh-uh-uh-uuuh. Haha xD Husker melodien utrolig godt, men kjenner ikke mye til teksten. Fylte egentlig inn det som passet inn. Hvis noen der ute kan hjelpe meg blir jeg veldig glad! :!: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Mulig det er denne: Se filmen hos Youtube Og neste gang spør du i denne tråden. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei. Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men kan opplyse deg om at du må spørre her. Du kan også alternativt spørre her, hvis du vil ha hjelp til å finne og kjøpe musikk på internettet. På bakgrunn av dette stenges tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Chuck Norris". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg