joramo91 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvordan kommando må jeg bruke for å flytte rundt på teksten i en html fil? Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvordan kommando må jeg bruke for å flytte rundt på teksten i en html fil?Hva er det du mener? Bevegende tekst? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 CTRL-C CTRL-V Copy paste mener du ? Lenke til kommentar
joramo91 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Hvordan kommando må jeg bruke for å flytte rundt på teksten i en html fil?Hva er det du mener? Bevegende tekst? Nei, f.eks at teskten på hjemmesiden er litt forlang til venstre, og jeg vil ha den mer til høyre. Da er det vel en html-kode jeg må bruke.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) <p align="left">venstre</p> <p align="center">midt</p> <p align="right">høyre</p> Ellers er det mange måter å få kontroll over elementene som er bedre enn dette. Man kan f.eks bruke tabeller hvor man setter høyde og bredde. <table width="1076" border="4" cellspacing="4" cellpadding="4"> <tr> <td width="52" height="500"> </td> <td width="1000"> </td> </tr> </table> PS: Du gjør tabellen usynlig ved å sette border=0 Endret 9. mai 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå