kaffebryggare Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg er skikkelig fan av 70-talls pilotbriller, og har hatt et par selv. Problemet er at begge jeg har hatt var slike billige greier som ikke tålte noen ting.. =( Så, det jeg leter etter er pilotbriller som tåler en støyt. Om det er "merkesolbriller" eller ikke, bryr meg ingenting. Det er noe lignende disse jeg tenker på. Farger har lite å si, bare order "regnbue" kan holde seg borte. Endret 8. mai 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg er skikkelig fan av 70-talls pilotbriller, og har hatt et par selv. Problemet er at begge jeg har hatt var slike billige greier som ikke tålte noen ting.. =(Så, det jeg leter etter er pilotbriller som tåler en støyt. Om det er "merkesolbriller" eller ikke, bryr meg ingenting. Det er noe lignende disse jeg tenker på. Farger har lite å si, bare order "regnbue" kan holde seg borte. Jeg har kjøpt mine pilotbriller på fetstil.no Er fornøyd med de. Endret 8. mai 2009 av roberteh Innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Oh, yeah! That's what I'm talking about. Tusen takk for superkjapt svar! Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Oh, yeah! That's what I'm talking about. Tusen takk for superkjapt svar! Bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå