ATi-Radeon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei Har xbox 360, veldig ny. Har brukt scart, fram til idag. Etter jeg gikk over til å bruke HDMI-kabel så detter lyden ut i noen sekunder, Så kommer den tilbake igjen. Så detter den ut igjen, and so on. Dette problemet er litt irriterende, så jeg lurer på om noen har hatt samme problem, eller noen som veit hvordan man løser dette? Mvh. Ati-radeon Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Veldig basic, men har du sjekket om kabelen sitter skikkelig i, både på tv'n og xboxen? Og gjerne prøv med en annen HDMI-kabel også, muligens låne fra en venn eller noe. Anyways, lykke til. Ingenting er så plagsomt som når lyden plutselig faller ut i en intens kamp eller noe Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 takk skal du ha, ja må nesten få sjekket med en annen hdmi-kabel. Men tror dere at det kan ha noe med streaminga mellom zune og xboxen? Har merka at pc'en min sliter litt for tiden. Og nettet til xboxen er koblet opp med tp til pcen, som igjen har trådløs-løsning. Men høres litt rart ut at dette kan påvirke lyden? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) flere konsoller hadde problemer med lyden fra hdmi etter nxe updaten, men det kom en fiks til dette omsider. Du har denne siste updaten? detter lyden kun ut ved streaming? eller også ved spilling? Hva er du koblet til? tv eller forsterker Endret 9. mai 2009 av 530XD Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 tror jeg har nyeste updaten, ettersom jeg ikke har fått flere forespørsler om å oppdatere. Pcen må være på for at xboxen skal ha nett. Lyden detter ut i både streaming og spilling (Og selfølgelig, begge deler) Er vanlig lyd fra tven, ettersom jeg ikke helt vet hvordan jeg skal koble til sourounden når jeg bruker HDMI-kabel. Men virker som lyde bare detter ut når pcen jobber. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21210 hvis du skal koble til forsterkeren din for å få surround. (regnet med at forsterkeren din ikke hadde hdmi) du får denne ledninga i butikken også, seff til 4x prisen. prøv gjerne med component ledninga også for å sjekke om den optiske til forsterkeren kutter. eller scarten som også har optisk ut. (hvis det ikke er møkkaadapteret du har brukt:) ) Endret 9. mai 2009 av 530XD Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 takk skal du ha! Men er det en trygg side? Satser på at det er HD kabelen som er litt bugga, ettersom problemet kom etter jeg brukte den. Men skal få dobbelt sjekka det! Men den kabeln der trenger jeg så absolutt uansett! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 har bestilt kabelen fra dealextreme nå +HDD. Så får se om det fungerer når jeg får pakken:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå