kaw911 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Heisann. Har gjennom tiden lagt til endel album/artister (kun hele album), men har oppdaget at ca. 20 album har havnet under "ukjent artist" og ligger da selvfølgelig med 20 stk. "spor 1", 20 stk. "spor 2", osv. Klarer jo å lytte meg frem til, evt. bruke dato, for å finne ut av dette men problem er at jeg ikke finner ut av hvordan jeg kan samle dem og opprette dem som album (og under rett artist). Noen som er "maestroer" på dette ? mvh kaw911 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 selv har jeg ingen erfaring med WMP, da jeg skyr dette som pesten, men vist du ikke finner ut av det kan jeg høre med min far. han er dreven på WMP note: HAHA! jeg tilbyr å spørre min far om hjelp til data^^ (han kan sitt) Lenke til kommentar
kaw911 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 selv har jeg ingen erfaring med WMP, da jeg skyr dette som pesten, men vist du ikke finner ut av det kan jeg høre med min far. han er dreven på WMP note: HAHA! jeg tilbyr å spørre min far om hjelp til data^^ (han kan sitt) Tenkte kanskje noen over 10 år ville svare jeg da, vettu.... Tips: klokken er over 10 om kvelden, kanskje tannpuss snart....? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 haha^^ det var litt drygt det, der. men det var sant. personlig kan jeg ike hjelpe deg på andre måter enn å bumpe tråden. det går vell ann å legge det inn manuelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå