Jakoozie Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Endelig er det mulig å registrere seg til den etterlengtede betatesten. Les mer Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sikle sikle... Nå er jeg ingen multiplayer-galning. Liker kampanjene jeg Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Og de må jo nesten bli grisebra da de gir det ut i tre deler! Har vel ikke skjedd før med rts? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Og de må jo nesten bli grisebra da de gir det ut i tre deler! Har vel ikke skjedd før med rts? Er vel for å tjene enda mer penger. Men prisen på hver del blir vel ca halvparten av et fullprisspill, hvis jeg ikke er helt på jordet. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Slik jeg ser det så antar jeg at hver enkeltpakke blir bedre enn dersom alt ble rusha for å bli ferdig med det. Kan fokusere på en og en del. Men klart, de tjener nok mer penger på det, men det er jeg helt klart villig til å betale. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Å herre, jeg gleder meg så utrolig til dette spillet. Jeg skal jaggu prøve å få meg en beta! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ååååå, har signet meg opp og håper som en liten unge at jeg blir en av de heldige!! xD Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 NASA lager teleskop fortere enn Blizzard lager et spill Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Satser på at de legger merke til at jeg har samtlige (med unntak av WoW) Blizzard-spill i My Games-folderen og de dermed føler at jeg fortjener en betanøkkel. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Er det flere som har problemer med system-check-programvaren? Det irriterer meg grenseløst at Blizzard ikke fikser på dette. Er tjokk fullt av bugs, mange av de showstoppers (som at det sier at man ikke har tilkopling til internett). Det eneste Blizzard sier er at man må fjerne brannmur, noe som overhodet ikke stemmer (alle som har problemet har testet å fjerne brannmur, ingen forskjell). Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 "Blizzard er selv kjent for å være perfeksjonister. Et spill slippes ikke til massene før det er skrudd og fikset på til det ugjenkjennelige; det er nesten som om alt selskapet tar i blir til gull." Eh, hæh ? Leser du igjennom noe av det du klipper og limer før du publiserer det ? "WoW" er jo en suksess, men å si at det var finskrudd til det ugjenkjennelige FØR lansering er vel å ta litt hardt i ? Det er vel få spill som er blitt justert og finskrudd MER i etterkant av lanseringen enn nettopp World of Warcraft.. Gleder meg forøvrig til spillet kommer. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Til å være en MMO-launch, så var WoW temmelig polert. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Eh, hæh ? Leser du igjennom noe av det du klipper og limer før du publiserer det ? "WoW" er jo en suksess, men å si at det var finskrudd til det ugjenkjennelige FØR lansering er vel å ta litt hardt i ? World of Warcraft er 1 av nesten 20 Blizzard-spill. Dersom du har prøvd StarCraft I betaen, så vil du se at forskjellen mellom den og det ferdige produktet var ganske heftig (for ikke å snakke om alfaen). Lenke til kommentar
Melkegutt Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Eh, hæh ? Leser du igjennom noe av det du klipper og limer før du publiserer det ? "WoW" er jo en suksess, men å si at det var finskrudd til det ugjenkjennelige FØR lansering er vel å ta litt hardt i ? Det er vel få spill som er blitt justert og finskrudd MER i etterkant av lanseringen enn nettopp World of Warcraft.. Før du kommer med slike idiotiske påstander om klipp og lim, har du i det hele tatt sett hvilken kilde skribenten bruker? For det står ingenting om salg og perfeksjonering av spill i Eurogamers artikkel, så hvorfor hopper du automatisk til konklusjonen at det er kopiert? Og Blizzard er virkelig perfeksjonister. Du må ha levd under en stein for å ikke se det. Sant nok, WoW (som ett av mange Blizzardspill forresten) hadde nok sin del av bugs og lignenden når spillet ble sluppet, men aner du hvor sinnsykt mye mer tidkrevende det er å lage MMORPG-er? Alle andre spill fra Blizzard har vært definisjonen på finpuss, og Blizzard slipper aldri et spill før de er fornøyde med det. Synes denne siden fortsatt har mye å gå på, men det blir mye usaklig kritikk og trolling fra leserne til tider. Tragiske greier. Endret 10. mai 2009 av Melkegutt Lenke til kommentar
Schader Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det flere som har problemer med system-check-programvaren? Det irriterer meg grenseløst at Blizzard ikke fikser på dette. Er tjokk fullt av bugs, mange av de showstoppers (som at det sier at man ikke har tilkopling til internett). Det eneste Blizzard sier er at man må fjerne brannmur, noe som overhodet ikke stemmer (alle som har problemet har testet å fjerne brannmur, ingen forskjell). 1 høyreklikk 2 kjør som administrator 3 send info 4 ? 5 profit Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Som sagt, alt fjaset Blizzard sier er bare BS. Ingenting av det fungerer. Lenke til kommentar
Schader Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Som sagt, alt fjaset Blizzard sier er bare BS. Ingenting av det fungerer. Vista SP1 her, 2 ledd før internett (DI-655 + Thompson-modem), kjører uten UAC, funket fint her. Hvilket OS du bruker etc? Lenke til kommentar
Mobsan Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg hadde også problemer med system checken. Det jeg måtte gjøre var å laste den ned en gang til etter jeg hadde logget inn. Da virket det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg