Kaptein Snus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Faren til en kompis av meg har en vannmaskin MED kullsyre àla Farris på jobben sin. Fikk prøve den og det var jo bare helt vilt! Det er jo bare helt konge, spesielt siden jeg er en av få som elsker farris , så jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en sånn en Så lurte på om noen visste om noen forhandlere eller noe? Så det var en annen tråd her på forumet for noen år siden, men den handlet bare om slike vannmaskiner med vannbeholder. Det jeg trenger er en som kan kobles til et vannrør slik at jeg får "gratis" vann og slipper å kjøpe beholdere. Mens vi er igang så lurte jeg på om noen har noe informasjon om C02 beholdere. Regner med at det er det maskinen bruker for å lage kullsyre, og den varer jo ikke evig , så kunne trengt en sånn og. Endret 8. mai 2009 av Lek1 Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 De har det på elkjøp osv. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...p;submit=submit Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg leste "Vaskemaskin med kullsyre" først der, begynte å lure skikkelig Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Hadde tatt seg ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå