Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i jente, føler meg deprimert og lei meg :(

Gjest Deprimert gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Deprimert gutt

Hei:) saken har seg sånn at jeg er en gutt på 16 år som er forelsket i ei jente på 14 år. Begge to går på en felles fritids aktivitet hvor jeg føler at vi har ganske god kontakt. Det er spesielt i den siste tiden at vi har hatt god kontakt. Før har vi bare snakket mye på msn og av og til på denne fritidsaktiviteten. Nå henger vi nesten sammen hele tiden når vi er på fritidsaktiviteten og har en del kroppskontakt(klemming, holde rundthverandre på en litt kompisaktig måte liksom:P). Hun tar ofte på meg på plasser som maken og ryggen å sånn. Hun pleier ofte å si at vi er "bestfriends" på en litt sånn tulle måte hvis dere forstår.

Det hender av og til at vi går sammen hjem, da har vi en kjempegod tone og hun smiler hele tiden og ler. Men nå i det siste så virker hun litt avvisende på msn og sms. Hun har i det siste nesten aldri sagt hei på msn og stiller meg sjelden spørsmål, men svarer på det jeg spør henne om. Det som plager meg er at hun er så mye fram og tilbake. Enkelte dager kan hun være frampå og sende meg sms'er og snakke mye med meg på msn og sånn og til andre dager å nesten ikke "ville" snakke med på msn. Men vi har fortsatt like god i "real life", eller kanskje bedre kontakt, når vi er sammen på denne fritidsaktiviteten, men det er som oftest bare en gang i uken.

Vi går også på den samme skolen, men der pleier vi aldri å snakke sammen. Dette skyldes sikkert en del klassetrinn forskjeller og venne gjenger. Når vi går fordi hverandre smiler vi som oftest til hverandre og "dytter" litt borti hverandre, men av og til så virker det som om hun ser ned og ikke vil ha blikkontakt med meg. Jeg føler ofte at hun i det hele tatt ikke vil ha kontakt med meg på skolen, men bare når vi er på korps:( Kanskje hun føler seg tryggere i litt mere "ufolksomme" settinger? ikke vet jeg.

Siden vi bare møtes opp til et par ganger i uka blir jeg ofte lei og deprimert fordi jeg ikke vet helt hvor jeg har henne. Hun kan virke avisende på skolen og msn, men frampå når vi er på korps. Jeg vil så gjerne ha en god tone med henne, men jeg blir så lei meg når jeg aldri liksom vet skikkelig hvor jeg har henne.

Hva skal jeg gjøre?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at hun kan virke avisende er vel rett og slett at jenter på et eller annet punkt vil gå lei av å bare holde seg på et stadie. Dere dulter borti hverandre, gir klemmer osv, men det er liksom alt. Du burde spørre henne om hun er med å finner på noe en dag.

Med andre ord bring it to the next level.

Lenke til kommentar
Gjest Deprimert gutt

jeg tviler på at hun vil se film med meg alene for si det sånn...Men vi har en ganske god kjerne på fritidsaktiviteten vår så vi samles opptil flere ganger i uken å ser film og sånn, men hun er bare med en sjelden dag. Skulle tro at hvis hun var inntressert i meg at hun liksom vil vært med oftere :-/

Lenke til kommentar
Gjest Deprimert gutt

Hvorfor hun ikke skulle finne på noe med meg?:

Jeg føler og tror at hun kanskje ikke er helt klar for å være alene med en 2 år eldre gutt når hun bare går i 8.klasse. Sånn jeg ser på det så tror jeg at hun vil bli litt mere trygg på meg før vi finner på noe alene. Kanskje jeg etterhvert skulle spurt om vi skulle dratt på ett kjøpesenter elns?

Lenke til kommentar
Gjest Deprimert gutt

Hmm, er ikke noe dum idè det. Jeg tror kanskje det kan være bedre å spørre om hun vil være med å spille fotball en dag det er pent vær kanskje, siden hun går på fotball. Hva tror dere? Men det som er negativt er jo at vi ofte treffer på kjentfolk og sånn på en fotballbane og da får kanskje ikke "vi" konsentrert oss som mye om hverandre :p?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Siden hun er fjortissjente kan du jo spørre om hun vill komme bort/opp/ned og se på Paradise med deg :p Da MÅ hun jo si ja!

Lenke til kommentar
Grunnen til at hun kan virke avisende er vel rett og slett at jenter på et eller annet punkt vil gå lei av å bare holde seg på et stadie. Dere dulter borti hverandre, gir klemmer osv, men det er liksom alt. Du burde spørre henne om hun er med å finner på noe en dag.

Med andre ord bring it to the next level.

støttes.

jeg bare må henge meg opp i en ting: du "sensurer" med "fritidsaktivitet" nesten hele veien men på slutten går du rett på og sier "korps". why? :p

Lenke til kommentar
Gjest Deprimert gutt

2ball(s): jeg begynte bare med fritidsaktiviteten også bare fortsatte jeg også glemte jeg meg xD ikke det gjør meg så mye da:P...

Steffengd: vi har sett paradise hotel sammen, men ikke alene:) tror vi var 4 til elns.

Skugga: 1. jeg er ikke ute etter sex

2. jeg vil ikke ha sex med en så ung jente av prinsippielle grunner. Må nok vente ett år eller 2:P

Lenke til kommentar
Gjest Deprimert gutt

Christeven: jeg tviler litt egentlig da, men jeg er åpen for fingring og ronking:P

Jeg var sammen med denne jenta i går kveld. Vi koste en del og sånn, jeg tror faktisk vi snart blir sammen(alle spør om vi allerede er sammen) :D også sa hun at hun synes jeg har lite klær, så jeg spurte like godt om hun ble med på ett kjøpesenter for å kjøpe klær til meg en dag å hun sa ja:P

Lenke til kommentar
Gjest ikke lenger deprimert gutt:)

Tydligvis :D

Men tror dere det er best å bare sende henne sms om at hun bare skal si i fra en dag det passer for henne eller skal jeg spørre om hun kan den og den dagen?

Lenke til kommentar
Gjest Deprimert gutt

Hei:( jeg spurte jenta akkurat om hun ble med en tur på kjøpe senteret, så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal tolke svaret. for meg virker det som om hun ikke vil finne på noe...:(

Samtalen gikk slik:

Meg:hei:P<3Skjer?:)

Jenta: Kjeder meg, dd? <3:)

Meg: Ikke så mye. blir du med ut en liten tur på kjøpesentert? jeg skal ha meg en shorts :p

Jente: jeg kan ikke, må ordne rommet :D

Meg: hehe, okei:P morsomt da xd

Jenta: vet xd

Foor meg virker det som om jenta ikke vil finne på noe..Hvorfor må hun rydde rommet sitt akkurat nå liksom? :-/ det går jo ann å drøye det en time eller 2...:p

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...