Glassflasken Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei jeg HATER at det ikke blir lagret, å jeg vet aldri når det blir lagret? Hvorfor er det ikke en "save" knapp der heller? Jævla tragisk egentlig.. noen som har tips? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gå til nærmeste safehouse og sov. Da blir spillet lagret og du hopper 6 timer frem i spillet. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 hvordan sover jeg? (jeg er kommet 19% på spillet og er i huset der etter det som brant opp.) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gå bort til sovesofaen (eller hva det nå er) og trykk Y. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 takk Bennytheking glem noob .. du hjelper meg med alle gta probs ;D Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 neste gang det er no håper jeg på deg : ) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dersom autosave er aktivert saver det hver gang du fullfører et oppdrag. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 åååååjaaa.. ja fordi den skal jeg ta av takk btw! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (jeg er kommet 19% på spillet og er i huset der etter det som brant opp.) Du bør sette det i spoiler-tagg. Det er ikke alle som har kommet så langt i GTA IV, og da er det dumt om noe blir spoilet Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) takk for det men jeg skjønner ikke hvorfor, kris? prøv og forklar på en annen måte. hva er å spoile? Ja, jeg er dum hvis dere lurer Endret 8. mai 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) To spoil: Å ødelegge noe for en annen person. Å putte noe i en spoiler: Tralala Endret 8. mai 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 hvorfor må jeg spoile? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 åjja skjønte det nåå er det for eksempel sånn hvordan tar jeg og skyter john (foreksempel) skal jeg bruke m4? er det sånn? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nei. Du skal skjule "hvordan tar jeg og skyter john" også. Hvis en ikke har spilt ferdig spillet vil en ikke vite det, før en er ferdig med spillet Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er mer dersom du skal fortelle noe som har skjedd i historien. F.eks Når jeg drepte per fikk jeg masse penger, men hvem skal jeg gi de til? Men nok off-topic. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Det er slik at andre personer som ikke vet dette enda ikke trenger å vite noe fra historen hvis de ikke vil. Eksempel; Trådstarter spør: Hva skjer i slutten av GTA IV? Niko gifter seg, blir rik og flytter til Hawaii. Edit: FØKKIT!! For sein... Edit2: Lulz.. Jeg var ikke den første. ^^ Endret 8. mai 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 åååååååååja n¨å skjønte jeg alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå