karebo Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vifta som følger prosessor AMD Athlon 64 (sokkel 939)er begynt å bråke fryktelig og må skiftes. Hovedkortet er MSI K8N NEO4-F. Jeg driver ikke overklokking. Kabinettet er vel forholdsvis romslig, Cooler Master Cavalier 3. Det finnes jo et stort tilbud av kjølere. For meg gjelder følgende: 1) pris betyr ikke så mye 2) enkel montering betyr mye. Noen kjølere krever at hovedkortet tas ut av kabinettet. Det vil jeg helst slippe. Noen forslag? Lenke til kommentar
roony1974 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Åpenbart enkleste billigste og minst risikable ville jo være å bytte vifta da? Vifta som følger prosessor AMD Athlon 64 (sokkel 939)er begynt å bråke fryktelig og må skiftes.Hovedkortet er MSI K8N NEO4-F. Jeg driver ikke overklokking. Kabinettet er vel forholdsvis romslig, Cooler Master Cavalier 3. Det finnes jo et stort tilbud av kjølere. For meg gjelder følgende: 1) pris betyr ikke så mye 2) enkel montering betyr mye. Noen kjølere krever at hovedkortet tas ut av kabinettet. Det vil jeg helst slippe. Noen forslag? Endret 9. mai 2009 av roony1974 Lenke til kommentar
karebo Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Godt forslag, ny vifte er allerede bestilt. Som du skjønner er jeg litt uerfaren. Det hadde vært morsomt å skifte hele kjøleren, hvis jeg finner en som er enkel å montere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå