poker68 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har nettopp fått levert tastaturet på døra. Bestilte det fra meeter.no for to dager siden. Jeg har ikke installert noe software enda, så dette er bare førsteinntrykket jeg har etter å ha pakket ut tastaturet og plugget det til PCen. Tastaturet er er meget behagelig å skrive på. Tastene passer meg perfekt, passe motstand og ikke "plastaktig". Ingen ulyd, meget bra finish. Ingen pixelfeil på displayet (bruker å ha uflaks når det gjelder slike ting). Pluss for at det er standard layout på tastene (sett bort fra ekstratastene). Og opplyste taster er jo utrolig praktisk. Det eneste negative jeg kan se nå med en gang, er "æøå" tastene som tydeligvis er laget slik som de er, for å kunne brukes i alle skandinaviske land. For den prisen man betaler, burde Logitech kunne tilpasse disse to tastene for hvert enkelt land. Se på bildet, så skjønner dere hva jeg mener. Har allerede tastet feil x antall ganger når jeg skriver dette. Men dette er sikkert en tilvenningssak, og ikke noe problem for de som kan touch metoden. Forøvrig hadde det ikke gjort noe om LCD skjermen hadde vært litt større, det er god plass til en større skjerm . Men det kommer sikkert på nest modell tenker jeg. Har Dere spørsmål, så fyr i vei. Skal svare etter beste evne. J.J. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 hvordan er knappene ift. originale G15, hvordan er kvaliteten på ramma rundt keyboardet? greide å søle det 10.glasset med vann ellerno på g15 hjemme i helgen og nå funker ikke M-knappen, har funnet noen originale g15 på nett til ok pris, men lurer på hvordan g19 er i forhold. Jeg ble aldri helt fornøyd med feelinga på knappene på g15, men totalt sett er det et konge keyboard, er det kortere vandring og mer kvalitetspreg på knappene her? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei Bestilte dette + en mamba fra amentio i går, men lurer på hvordan den venstre shift-tasten ser ut. Er den lang eller kort, og er det en egen knapp for > og <? Kunne du eventuelt ha tatt et bilde av hele tastaturet. På forhånd takk Lenke til kommentar
poker68 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Kan ikke uttale meg om hvordan tastene er sammenlignet med G15, da jeg aldri har prøvd G15. Men jeg synes tastene er meget behagelig, og en stor forbedring i forhold til mitt gamle MX3000. Har ingenting å utsette på kvaliteten på tastene eller chassis. Venstre shift tast er kort type, og til høyre for den er tasten for "><". J.J. Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har G11 med engelsk layout, og der er det ikke "Æ,Ø,Å", eller dem er under andre tegn. Det er veldig irriterende til tider, OG knappene ">,<" er ikke på tastaturet i det hele tatt, så det får jeg ikke skrivd. Jeg har tenkt litt på G19, men er det verdt å oppgradere da jeg har et fungerende engelsk G11 tastatur? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Opplever du noe at du nesten må presse ekstra hardt på tastene mens du spiller? Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Hei, jeg har nettopp fått tastaturet og er foreløpig godt fornøyd. (Til den prisen skulle det bare mangle) Har et par spørsmål: 1. Hvordan kan jeg legge til nye programmer som vises på LCD skjermen, for eksempel asus probe (temperaturmåler)? 2. Hvordan kan jeg få mediatastene (play pause og skip oppe til høyre) til å fungere i winamp og vlc, de fungerer i media player? Endret 26. august 2009 av Hansforum Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvordan kan jeg endre profilene jeg bruker uten å måtte gå i key profiler settings hver gang, noen som vet? Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Når jeg spiller musikk på winamp så får jeg opp navn på artist og sang i LCD displayet. Noen som har fått til å få bilder av CD-coveret også. Det hadde vært kult :-) Lenke til kommentar
dataman Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Genialt tastatur, har lagt inn en script slik at fargene går i loop hele tida. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Genialt tastatur, har lagt inn en script slik at fargene går i loop hele tida. Det hørtes utrolig irriterende ut Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sikkert morrosamt om du er på syre. Lenke til kommentar
Mr. Walker Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei! Er det noen her som vet om det er mulig å sette opp dette tastaturet slik at det ikke lyser i lcd-en/knappene som standard ved oppstart av maskinen? M.a.o. helt svart tastatur? Selvfølgelig ikke en viktig funksjonalitet, men hadde vært kjekt hvis det var mulig. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Selvfølgelig vet du allerede om den lille knappen rett til høyre for skjermen som skrur av skjerm og lys på tastaturet. Det koster deg få kalorier å skru av de gangene du ikke vil ha lys. Ellers finnes det mange svært billige tastaturer å kjøpe hvis du ikke vil ha skjerm og lys på tastene.... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Genialt tastatur, har lagt inn en script slik at fargene går i loop hele tida. Hvordan gjorde du det? Edit: Fikk til Endret 14. november 2009 av JFM Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Nå har også jeg fått meg G19 Men jeg synes det er litt synd at jeg bare får sett navnet på artisten/gruppa/bandet når jeg hører på musikk avspilt med MediaMonkey... Vet noen av dere hvordan jeg kan få opp mer info? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) hei har fått g15, men har ikke åpnet det, det er bestilt fra amentio for 701kr. nå så jeg at g19 krkoster 999kr på komplett. og lurete på om det var værdt å sende det til bake? 999kr (g19) - 701kr (g15) + 123kr (frakt komplett) + 131kr (frakt for å sende tilbake til amento) = 552kr Endret 21. desember 2009 av Speedfrog Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 hei har fått g15, men har ikke åpnet det, det er bestilt fra amentio for 701kr. nå så jeg at g19 krkoster 999kr på komplett. og lurete på om det var værdt å sende det til bake? 999kr (g19) - 701kr (g15) + 123kr (frakt komplett) + 131kr (frakt for å sende tilbake til amento) = 552kr Om det er G15 v.2 tror jeg jeg hadde beholdt det om jeg var i ditt tilfelle. Det er flott å kunne endre fargene på tastaturet og å ha fargeskjerm, men ærligtalt tror jeg ikke jeg hadde brydd meg så mye om jeg satt med et G15 v.2 framfor G19. Bare vær 100% klar over forskjellene før du eventuelt bestemmer deg for å bestille G19 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 hei har fått g15, men har ikke åpnet det, det er bestilt fra amentio for 701kr. nå så jeg at g19 krkoster 999kr på komplett. og lurete på om det var værdt å sende det til bake? 999kr (g19) - 701kr (g15) + 123kr (frakt komplett) + 131kr (frakt for å sende tilbake til amento) = 552kr Om det er G15 v.2 tror jeg jeg hadde beholdt det om jeg var i ditt tilfelle. Det er flott å kunne endre fargene på tastaturet og å ha fargeskjerm, men ærligtalt tror jeg ikke jeg hadde brydd meg så mye om jeg satt med et G15 v.2 framfor G19. Bare vær 100% klar over forskjellene før du eventuelt bestemmer deg for å bestille G19 jeg beholder g15 v2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå