edge Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hepp, Tenkte jeg skulle kose meg litt med fifa i dag. Intressant nok kom jeg fram til menyen rett før du skal starte loading til kamp. Skjermen blir svart, hører at discen slutter å spinne. HVA FAEN!?! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hepp, Tenkte jeg skulle kose meg litt med fifa i dag. Intressant nok kom jeg fram til menyen rett før du skal starte loading til kamp. Skjermen blir svart, hører at discen slutter å spinne. HVA FAEN!?! Skjer med meg også av og til, bare slå av xbox'n og på igjen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Hepp, Tenkte jeg skulle kose meg litt med fifa i dag. Intressant nok kom jeg fram til menyen rett før du skal starte loading til kamp. Skjermen blir svart, hører at discen slutter å spinne. HVA FAEN!?! Skjer med meg også av og til, bare slå av xbox'n og på igjen. Gjort 3-4 ganger.. Får prøve igjen når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sjekk plata etter hakk. Test med andre spill og. Av en eller annen grunn så blir alle Fifa-spillene mine misbrukt av Xboxen min. Fifa08 ble ødelagt og EM08-spillet mitt ble nesten helt ødelagt. Heldigvis fikk jeg instalert 09 før det ble så mange hakk. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Skjedde med meg i dag også, shitt hva skal jeg gjøre nå? Helt ny Xbox og helt ny spill!! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg tror 360n din vil at du skal spille PES istedet Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Har installert spillet, skal til å starte kamp(kjører fra HDD) og det samme skjer! Konsollen henger seg helt opp, skjermen blir svart. 0 respons om jeg trykker på håndkontrollen. HVA FAEN?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå