rrmagne Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei, Skal nå bestille et webhotell og har funnet ut at http://www.web10.nu/ virker som et godt valg. Det jeg imiddeltid er usikker på er om jeg skal velge windows eller unix plattform? Ser ut til jeg må bestemme meg for ASP/.Net, Access, Frontpage ext.. Windows plattform eller PHP, SSI, Perl & CG UNIX plattform. Ser for meg at siden kommer til å kjøre et CMS system så setter pris på gode råd om valg her. Mvh Roy Lenke til kommentar
xaco Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) begge deler funker jo, dette blir mer en spørsmål om hva du selv foretrekker. du finners cms systemer laget i php og i asp. personlig foretrekker jeg php. men som sagt det er faktisk mer et spørsmål om hva du selv foretrekker. og hvilket cms du vil bruke. Endret 8. mai 2009 av xaco Lenke til kommentar
A5MG Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kanskje denne siden kan hjelpe deg med det valget: OpenSourceCMS. Lenke til kommentar
Shorty87 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvis du ikke har bestemt deg enda, kan jeg anbefale surftown som webhotel:P bruker det selv og er veldig fornøyd:) surftown.no Lenke til kommentar
rogy Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 CMS i komplett pakke får du på www.domenenavnet.no . Min onkel har kjøpt der og er veldig fornøyd. Ikke rimeligste løsningen, men en av de beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå