Lami Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Når jeg kommer til et loadepunkt i spillet, The Chronicles of Riddick - Assault on Dark Athena - Escape from Buther Bay (eller hva det nå heter), så er det sånn at når jeg har tatt ut en vakt og skal ut en dør så er det sånn at da begynner den å loade. Når den har loaded ca 3/4 så stopper den å loade. Når jeg tar opp Task manager, står det, "not responding". Jeg har prøvd mange ganger men den vil ikke loade ferdig. Jeg lurer da på hvordan jeg skal få kommet meg fordi loadingen siden den stopper hele tiden.. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 The Chronicles of Riddick - Escape frot Butcher Bay er det første spillet, mens The Chronicles of Riddick - Assault on Dark Athena er oppfølgeren... Du skriver at det er begge, skrev du bare feil? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Åja! Jeg begynte å lure siden når jeg trykka "New game" så var det to å velge i mellom, en fra 2004 (som da Escape from butcher bay) og 2009 som da er Assault on Dark Athena. Men jeg mente "Escape from butcher bay". Det er der jeg har problemer med loadingen.. Endret 8. mai 2009 av Lami Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Må si jeg sliter litt med å forstå hva som er problemet, men på generell basis kan jeg jo nevne følgende: - Sjekket for patcher til spillet? - Oppdatert DirectX til siste utgave? - Oppdatert til siste skjermkort-drivere? - Fjern no-cd crack hvis du bruker det. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Har nå kommet til "level" 23 i Escape from butcher bay. Jeg skal alså komme meg opp til Tower 19, men etter å ha gått inn i ett rom i Work Pass, (døren til høyre) og jeg skal bruke det keykortet jeg fikk fra han fyren i minene, så kommer jeg til en ventilation shaft, men jeg mangler shaft opener... Har noen noe tips til hvordan jeg kan få fikset dette, eller hvor det er en shaft opener? Beklager litt rotete innlegg. EDIT: Løste problemet, fikk kjøpt en shaft av en fyr som het Monster Endret 10. mai 2009 av andi_c Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Må si jeg sliter litt med å forstå hva som er problemet, men på generell basis kan jeg jo nevne følgende: - Sjekket for patcher til spillet? - Oppdatert DirectX til siste utgave? - Oppdatert til siste skjermkort-drivere? - Fjern no-cd crack hvis du bruker det. Han mener at spillet loader, så når loadingen er på ca. 75% (3/4) fryser det.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Personlig så slet jeg med å aktivere det.. men klarte det.. du kan ta kopi av saver og reinstallere det.. Jeg har også et problem.. jeg installerte patch, og ny skjermkort patch, som skulle gi 25% ekstra bedre flyt.. nå er halve skjermen sort(?), når jeg trykker esc, kommer menyen opp (forran det sorte).. noen som har løsning? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Må si jeg sliter litt med å forstå hva som er problemet, men på generell basis kan jeg jo nevne følgende: - Sjekket for patcher til spillet? - Oppdatert DirectX til siste utgave? - Oppdatert til siste skjermkort-drivere? - Fjern no-cd crack hvis du bruker det. Må si jeg sliter litt med å forstå hva som er problemet, men på generell basis kan jeg jo nevne følgende: - Sjekket for patcher til spillet? - Oppdatert DirectX til siste utgave? - Oppdatert til siste skjermkort-drivere? - Fjern no-cd crack hvis du bruker det. Han mener at spillet loader, så når loadingen er på ca. 75% (3/4) fryser det.. Jevrio svarte.. Men jeg bruker patch 1.01 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du kan jo sende mail til produsent å klage. Ellers er jeg tom for ideer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå