elwapo Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hei.. Hva heter og hvordan får jeg tak i det innebygde programmet i Windows 7 til Brenneing av filer.. Tenker ikke på ISO filer, men alle mulige filer.. Hvordan åpnes det ? Og er det bra ? Fungerer det? Eller hvis ikke det finnes , Gi meg ett godt tips på ett GRATIS brenneprogram som tar det meste, men som er enkelt å bruke for Win 7 RC. Tusen T. Endret 8. mai 2009 av elwapo Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Er det ikke bare å klikke på 'burn' når du er i windows explorer? Hvis jeg har forstått deg rektig. For meg er et brenneprogram utrolig bra hvis det bare fungerer, så ja, dette er bra saker! Endret 8. mai 2009 av PaulKemp Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei, på denne sidenBrennerprogram ligger det ett bra program CDBurnerXP is a free application to burn CDs and DVDs, including Blu-Ray and HD-DVDs. It also includes the feature to burn and create ISOs, as well as a multilanguage interface. Everyone, even companies, can use it for free. It does not include adware or similar malicious components. Screenshot Key Features * burn all kinds of discs * audio-CDs with or without gaps between tracks * burn and create ISO files * data verification after burning process * create bootable discs * multi-language interface * bin/nrg → ISO converter, simple cover printing and much more! * Operating Systems: Windows 2000/XP/2003 Server/Vista/Windows 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå