Morten A Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 hei, jeg trenger en ny strømforsyning til http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=11319...led#ProductTabs . hvilken trenger/passer? kan ingenting om data nesten det smallt noe helt villt her idag, i strømforsyninga på dama sin pc. aldri skjedd før. pcen er fra 2003, hva kan det være eller komme av? hun har brukt den ca 2 ganger i mnd bare også siden hun fikk den. Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Du kan bruke en hvilken som helst PSU. Det fins ingen PSU'er som passer kun for et hovedkort/komponenter. Det eneste er PSU'er som er egnet til spesielle formål/komponenter, men jeg tviler på at du trenger noe 1200W til en PC som brukes så sjeldent. Kjøp en på omtrent 350W, det skulle holde Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 ok takk, nei hun har jo selfølgelig eksamensoppgaver på den pcen også uten at hun lagret det på en minnebrikke. men finnes det noen butikker som selger de her i Oslo? feks elkjøp eller clasohlson ? Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 nja...du må nok på nettet Komplett selger jo PSU'er bare for å nevne en. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Datakjeden har vel butikk i Oslo? Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ah! Det er godt mulig, jeg bor ikke i oslo jeg tenkte mer på butikker som elljøp og clas ohlson slik det ble nevnt. Jupp, vis deg i butikken sammen med maskinen og de kan finne PSU'er som yter best mulig for deg Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 vær obs på at når det først smeller kan andre ting ha strøket med sammtidig.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Du har vel digitalimpuls også? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er sikkert flere, men her oppe i Bodø er det vanskelig å holde oversikten! Det letteste er sikkert å ringe å spørre om de har noe passende. Pass på at du får en skikkelig PSU (SeaSonic, Corsair, Antec, OZC, Tagan, PC power and Cooling eller Thermaltake. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå