AKor Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hallo.. Jeg skal seede noe jeg har, men så er det ikke alle som vil seede når de er ferdig. Den bare laster ned men ikke seeder. mens det er noen som seeder.. Hva er det som gjør at det er bare noen troorents som seeder ? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 "hit and run" folk laster ned det de vill ha for så å slette oppg. uten å gi noe tilbake. dette ødlegger hele poenget med torrent-tknologien. "and we hates it.." -.-' Lenke til kommentar
AKor Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Problemet er at det er noen som ikke vil seede, det er ikke alle... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 jeg forstod hva du mente rett etter at jeg hadde postet, men nettet hang seg opp så jeg fikk ikke redigert. OT: med mindre det er noen i andre enden som laster ned så laster ikke du opp. er du sikker på at noen laster ned? Lenke til kommentar
AKor Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) At det er noen som laster ned hjemmme ? Eller torrenten som skal seede? De som det står at er ferdig og seeder, så står det ingenting på upspeed eller noe, står bare et liggende åttetall... Men på det jeg laster ned nå, så seeder det 10kb/s+- Endret 8. mai 2009 av AdriLzZ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 du kan trykke "egenskaper/properties" på torrenten(e) det gjelder og velge at den skal "seede" derfra. nå har jeg bitlord, men dette endrer seg lite til ingenting på de ulike programmene. Lenke til kommentar
AKor Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 har prøvd men hjelper ikke.. Vå får ny ruter og linje snart. Kan se om det blir noe bedre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå