Symbian_Pro Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Just in: 5800 oppfølgeren er lekket fra en kinesisk webside! Ikke mye er kjent om spesifikasjonene enda, men det jeg kan si er at den får S60 touch, 3,5" widescreen skjerm (som N97), vanlig minijack, mini/mico-USB, 3G (mest sannsynelig super3G men er ikke sikkert) og kickstand på baksiden. Det ser også ut som den er en god del tynnere 5800. Det er ikke enda kjent om dette er den billigere 5800 versjonen vi har hørt snakk om før, eller om det blir en oppgradert modell med bedre spesifikasjoner. Kommer med mer info så fort jeg vet noe! Bilder: Kilde: http://mobile.pconline.com.cn/dclub/0905/1643850.html Endret 8. mai 2009 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Sikkert den biligere. Den har jo ikke blitz eller fotolys engang. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Trodde dene muligens billigere modellen var 5530 ? Tror ikke blits & fotolys er noe spesielt prioritert i XpressMusic serien. Men burde vel fått det iogmed at 5800 har fått. 3,5mm jack pluggen ser nesten ut som en 2,5mm, men det er jo ikke mulig her. Syntes den så stilig ut. Endret 8. mai 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Me likes, 5800 er en negl for tykk :S Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Skal ikke se bort ifra at dette bare er en fake, selv om den virker litt for forseggjort til å være det. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Par ting som gjør meg skeptisk, ser ikke den tynne lade kontakten til Nokia noe sted på denne, selv om det også er mulig den lader via usb. Jack inngangen ser også litt tynn ut til og være 3,5mm, mulig bare jeg som syntes det.. Ga de 5800 lys, så burde vel denne også fått det? Eller er det blits/lys ved kamera der? Syntes det så litt ut som en høytaler, men hva er da det på andre siden av linsen igjen.. Og ingen Carl Zeiss logo ved kamera, men dette trenger jo ikke være et ferdig produkt. Jeg syntes også touch tastene så litt spesielle, ut, men mulig jeg sammenligner for mye med 5800. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ser ut som en stygg LG Arena. Blir spennende å se spesifikasjoner på denne etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå