steki Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei, Kunne tenke meg å kjøpe et kompaktkamera med rimelig grei videokvalitet. Har allerede nytt digitalt speilrefleks, skal på sikt kjøpe HD-videokamera, men ønsker nå et kompakt kamera med anstendig videokvalitet, slik at jeg kan få grei video når jeg er i farta. Oppløsning (HD Video) er egentlig mindre viktig enn at filmen blir lys og fin, og uten hakking og andre artifakter. Har lyst til å kjøpe Panasonic LX3, som er lyssterkt og ellers et godt kamera (men noe mangelfulle videofunksjoner). Noen som ellers har tips til gode kompaktkameraer i den litt høyere prisklassen? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Panasonic TZ7 er verdt å ta en titt på vil jeg tro. Har nettopp bestilt ett selv Lenke til kommentar
steki Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Panasonic TZ7 er verdt å ta en titt på vil jeg tro. Har nettopp bestilt ett selv Nå ser det ut til at det står mellom TZ7 og LX3. Men noen som har synspunkter om andre merker. Canon? Nikon? Samsung? Sony? etc Ser ut til at HD-video støtte er noe som vil få mer oppmerksomhet i tiden som kommer, men jeg vet ikke om alle prioriterer dette, f.eks. støtter Canon G10 bare VGA-video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå