Alkjeks Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nytt På Nytt og Typisk Norsk! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Dere tar alle FEIL! Brødrene Dal, er det beste som noen gang har blitt vist på NRK. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Dere tar alle FEIL! Brødrene Dal, er det beste som noen gang har blitt vist på NRK. Ditt og mange andres svar er bare bevis på at det er nærmest umulig for meg å plukke ut ett eller to "tidenes NRK-program", siden det er så mye bra opp igjennom tidene. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Mange mener at NRK bare sender dritt og kjedelige programmer, men når jeg skal velge en serie som er tidenes blir det som mange her sier altfor mange å velge mellom. Men Ut i vår hage ligger veldig høyt oppe. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Tror jeg må ta Tpypisk norsk og Der ingen skulle tru at nokon kunne bu. Konge programm begge to Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Typisk norsk var bra ja! Ser faktisk på det en gang i blant Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Mine favoritter: Klm, Team Antonsen, Ut i vår hage og Åpen Post Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå