robertaas Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 -Må man bestandig ha passet på seg eller holder en fotostatkopi av aktuelle sider? -Vil man komme opp i situasjoner hvor noen insisterer på å få betalt i dollar eller euro? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Begge punktene er vel riktige. Men direkte ikke sikkert det siste punktet kan være aktuelt. Men er jo bra å være forberedt. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 i følge en jeg jobber sammen (han er gift med en fra russland) så må man altid ha passet på seg, eller han har det altid på seg når han er i russland og da har det aldri hvert noen problem når han har blitt stoppa, noe som skjer innimellom i følge han. litt opptopic Robertass kan jeg spørre hva du jobber med og hvor gammel du er? syns du reiser veldig ofte. en av oss som er heldig Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vil anbefale og ikke ha passet på deg. Heller en kopi om du føler for det. Og utifra det en venn av meg som er oppvokst i Moskva sier så bør du aldri ha euro eller dollar der. Da de som insisterer på det er oftest kriminelle og har du annen valuta vil de mest sannsynligvis rane deg. Andre ting han sier er om du har en litt "røff" stil og kort hår, engelske motemerkerish. Så bør du ikke gå med hvite sneakers typ: Da dette er noe som kan signalisere gjengtilhørlighet. Du bør som vanlig i stor byer ikke stirre folk i øynene. Hvertfall ikke ungdom. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 da er nok det og ha passet på seg en smak og behag sak, han jeg jobber med (jeg er på jobb nå, jobber natt, woho) han anbefaler og ha passet på seg men, han er i 50 åra så for han er det en vanesak siden han er i Russland flere ganger i året. Han er enig med hva du sier om Valuta om at det er oftest kriminelle eller folk som er ute etter og lure deg som oftest spør om det Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Robertass kan jeg spørre hva du jobber med og hvor gammel du er? syns du reiser veldig ofte. en av oss som er heldig Det jeg skriver om her er private reiser og kommer ikke av veldig høy inntekt, men av en prioritering av reiser og evne til å finne dem billig. Andre bruker penger på bil, båt, hytte, stort hus , alkohol eller tobakk, jeg bruker pengene på å reise. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det med å ikke ha passet med seg er jo for å slippe å være skikkelig uheldig om du først blir ranet. Og høres fornuftig ut Robert. Får sett mye på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå