[email protected] Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 hello jeg er en dansker der har læst nogle af testene af asus 2400s og 2000n på barbara.no. Jeg tænker på at købe en af maskinerne Jeg skal bruge den til at køre Logic(harddisk recording/musikprogram). Er der nogen der har du en ide om hvilken maskine der er bedst til det?? Jeg har ikke kunne finde noget info omkring centrino m.h.t. musik, men jeg ved at pentium4 er god til musikprogrammer. Og så er 2400s jo en del billigere. Håber i kan hjælpe mig lidt vh .peder ps: hvis der er nogen der ved noget om hvordan man sammenligner G4 og P4 i forbindelse med musikprogrammer, så ville det også være rart at vide tak Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg tror Pentium -M skal være en like fin prosessor under musikkprogrammer på grunn av SSE2 støtten. Pentium -M har jo det en Pentium 4-M har pluss litt til. Om du skal bruke maskinen din til "harddisk recording" vil jeg anbefale en rask harddisk i maskinen, altså en 5400rpm harddisk. En annen løsning som kanskje er en enda bedre løsning er å kjøre en ekstern harddisk via FireWire eller USB 2.0. Hvis ikke støy, batterilevetid etc er viktig for deg ville jeg ha satset på en Pentium 4-M maskin om jeg var deg, hvis dette er viktig ville jeg helt klart satset på en Pentium -M maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå