nree Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg øsnker at alle som går inn på \\navn eller \\ip skal få tilgang til noen mapper på serveren. Operativsystemet er Windows Server 2003. Jeg har forsøkt å google dette i flere timer, å prøvd forskjellige løsninger uten videre hell. Serveren skal helst ikke settes opp som domenekontroller. Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
nree Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Bumper denne Ved aktivert gjestekonto på serveren fungerer det på maskiner med gjestekonto, men de maskinene som skal bruke sharen har gjestekontoen blitt fjernet på. Endret 12. mai 2009 av Goggen90 Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har du prøvd anonymous logon kontoen? Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har du satt riktig rettigheter på mappene du deler? Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg fant ut at maskinene har en bruker (isteden for gjest) med et annet navn, om jeg legger denne inn på serveren med samme passord som på maskinene tror jeg det skal fungere. Det fungerte når jeg endret passord på administrator brukeren på serveren til det samme som på maskinene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå