Blårens Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Den er jo større og stygger den ja Men uansett. Tror nok den dual core har mye å si ja Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Virker Mediaportal raskt med denne, eller er det slik at menyer o.l går tregt, og det tar tid å laste inn backdrops osv? Lenke til kommentar
Salasso Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Håper bare dette viser seg å stemme..! http://www.netbooknow.net/acer/aspire-revo-dual-core/ Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lurer bare på en ting med denne. Hvordan få surroundlyden til anlegget mitt? Har ikke lyd ut fra min 37". Med denne vil savnet av optisk ut bli stort pga dette. Derfor lener jeg mot å kjøpe meg en http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10570999;c:100580 istedet for. Lenke til kommentar
marXman Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Til etteretning kan jeg nevne at utgaven uten operativsystem er en tusenlapp billigere, med 1 GB mindre minne. Dette kan oppgraderes i ettertid. Prisguiden Jeg vurderer kjøp av denne, og ønsker tilbakemeldinger på støy – er det sjenerende? Og har noen lyst å ta bilde av enheten i TV/HiFi-oppsettet sitt? Det hadde vært spennende å se nøyaktig hvor liten den er, i målestokk. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er det mulig å få kjøpt REVO'en med XP istedet for Vista? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen som kan bekrefte at denne lille boksen spiller HD filmer i 720p i VLC i Win Vista uten problem? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Da kjøpte eg denne lille saken. Rett ut av eksen fungerte den ikke med HDMI kabel . Er ikke noe gale med kabelen da eg testet den med PS3 og der vises bilde. Så måtte ty til med VGA kabel. Driver og installerer programmvare på an akkurat nå. Noen bilder: Er bare å spørre i vei, skal prøve å besvare spørsmål, hvis noen lurer på noe Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Da kjøpte eg denne lille saken. Rett ut av eksen fungerte den ikke med HDMI kabel . Er ikke noe gale med kabelen da eg testet den med PS3 og der vises bilde. Så måtte ty til med VGA kabel. Driver og installerer programmvare på an akkurat nå. Noen bilder: Er bare å spørre i vei, skal prøve å besvare spørsmål, hvis noen lurer på noe Jeg har noen spørsål da det viser seg at denne maskinen skal tilbys ansatte her i bedrifte. Har du fått HDMI til å fungere? Leverer den både lyd og bilde via HDMI? Hvordan er ytelsen ved avspilling av HD-materiale? Er det noe vits å prøve å spille på denne? Noen andre kommentarer? Er Acer Revo 3610 som er aktuell. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 HDMI kjører fin. Dette er nok desverer ikke noe spille pc, så skal du spille bør du investere i noe som egner seg til det:) Den spiller HD 720p og 1080p, men ikk rett ut av esken. Dette gjør den med Media Player Classic spilleren som er gratis å laste ned. Har nok noe med at CPU`en er for svak noe som gjør at den vanlige Windows Media Playeren ikke vil fungere eller VLC på HD materialet. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Takk for svar Blir kanskje en slik på meg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå