Acey Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg må ha nye felger + sommerdekk til den gamle Audi`en min, og har fått følgende tilbud: 15x6,5 Mega Copera felger Uniroyal rainsport dekk, 205/50 For den nette sum av kr. 5600,- inkludert avbalansering. Høres dette greit ut? Noen billigere i Bergensområdet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Dekkene koster 783 pr stk (Uniroyal RainSport 2 205/50 R15 86V) hos dekkonline.com, så prisen på pakken ser veldig bra ut. Verifiser at du får med passende senterringer og riktige bolter/mutre, og sjekk at innpress (ETxx) på felgene du får stemmer med vognkortet (skal være innenfor +- 7,5 mm pr side). Vær obs på at dekk med symmetrisk og kraftig V-mønster lett kan bli sporfølsomme, dette er hovedgrunnen til at de fleste nye dekk har asymmetrisk mønster. Lenke til kommentar
Acey Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Hei, Tusen takk for svar. Det var jo ikke verst, har hørt at dekkonline skal være meget billige, så da er jo prisen jeg har fått ganske god. Har oppgitt både dimensjoner, lasteindeks, ET samt bilmodell til forhandler, så jeg satser på at alt skal passe. Var forresten ikke klar over dette med sporing på v-dekk, det var jo litt interessant.. Får håpe det ikke blir noe problem. Det er en gammel bil jeg skal ha dette til, så derfor ville jeg ikke bruke mer penger enn høyst nødvendig. For andre som måtte lure, så fikk jeg tilbudet hos Auto team Bergen i fabrikkgaten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er en gammel bil jeg skal ha dette til, så derfor ville jeg ikke bruke mer penger enn høyst nødvendig. Skjønner det, og jeg tror du her får en pakke som er så bra som det er mulig å få til for denne prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå