Fadeless Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er den andre sider som legger ut slike "dumps"? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Noen som feks har lastet ned å lagt inn på telefonen sin? Må være kjekk å "surfe" på når man kjeder seg elelr lurer på noe og ikke vil bruke netttilgang. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Dette var no berre dei nyaste artiklane! Eg fann den på 4GB, ikkje den på 8GB... Den engelske er på 4,5 GB, og det er hele wikipedia. Det er ingen wiki på 8 GB. Hvor finner jeg den dumpfilen? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Les litt bakover i topicen å finner du det ut Post #69 hjelper på. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Les litt bakover i topicen å finner du det ut Post #69 hjelper på. Er ikke det den forenklede versjonen da? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Og Norsk, Spansk, Tysk, ENGELSK, Dansk osv.. Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dette skal redde eksamenene mine!! Fantastisk, det er jo helt lovlig å ta med på eksamen Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 På Eksamen er jo PC'ene (hvertfall på vår skole) i sånn "Eksamens-modus". Det neste som er der er Word, Adobe reader osv. uten internett innstallert. Vet noen om det funker da? Skal vel det, da alt du bruker ligger på minne-brikken? Eller trenger du mange rettigheten til å bruke det? Takk Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg tror nesten du bare må prøve. Hvor går du? Hos oss er vi anbefalt å ta med egen pc til eksamen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Får du tilgang til minnepenn i Eksamensmodus og kan åpne programmet så fungerer det. Du trenger ikke administratortilgang på maskinen. Så med mindre admin på skolen har gjort noe skal du få åpnet det. Lenke til kommentar
Naomiosopolar Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 JEG FÅR DET IKKE TIL! Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dette er jo rett og slett genialt nå som alt av hjelpmidler er tillat Men nå som det er det så er de jo strengere på det med kilder også. Så hva skriver jeg der når jeg har hentet noe fra wikitaxi? Dato blir vel den datoen jeg lastet ned dump fila, men kilden blir? Har jo ingen nettadresse til akkurat den artikkelen det er hentet fra? Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dette er jo rett og slett genialt nå som alt av hjelpmidler er tillat Men nå som det er det så er de jo strengere på det med kilder også. Så hva skriver jeg der når jeg har hentet noe fra wikitaxi? Dato blir vel den datoen jeg lastet ned dump fila, men kilden blir? Har jo ingen nettadresse til akkurat den artikkelen det er hentet fra? Mvh Olav B, G Wikipedia (en) - Navnet på artikkelen Dato f.eks Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dette er jo rett og slett genialt nå som alt av hjelpmidler er tillat Men nå som det er det så er de jo strengere på det med kilder også. Så hva skriver jeg der når jeg har hentet noe fra wikitaxi? Dato blir vel den datoen jeg lastet ned dump fila, men kilden blir? Har jo ingen nettadresse til akkurat den artikkelen det er hentet fra? Mvh Olav B, G Wikipedia (en) - Navnet på artikkelen Dato f.eks Er det bra nok då? Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg lastet ned Den engelske dumpfilen på 4gb Og så skjedde dette: Kom en error etter lang tid med å få filen innpå, hva betyr det!!?? Endret 14. mai 2009 av Grumle Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 The error means there is a database problem, but it could also be a memory problem. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Ikkje bruk så mykje RAM Endret 14. mai 2009 av Kvalheimaren Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ikkje bruk så mykje RAM Er det det som gjør det? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ikkje bruk så mykje RAM Er det det som gjør det? Ja skjedde med meg også. Ettepå brukte eg bare rundt halve av RAMen og då gjekk det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dette er jo rett og slett genialt nå som alt av hjelpmidler er tillat Men nå som det er det så er de jo strengere på det med kilder også. Så hva skriver jeg der når jeg har hentet noe fra wikitaxi? Dato blir vel den datoen jeg lastet ned dump fila, men kilden blir? Har jo ingen nettadresse til akkurat den artikkelen det er hentet fra? Mvh Olav B, G Wikipedia (en) - Navnet på artikkelen Dato f.eks Er det bra nok då? Lurer på det her jeg også. På eksamen får en vel ikke vite noe om tema på forhånd. Og om en da bruker en wikipedia artikkel som en kilde, hvordan skal en forklare det når en ikke får bruke internett? Eller er det fult lovelig å ta med all salgs artikkler ol.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå