Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Last ned wikipedia?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Eksamen er jo PC'ene (hvertfall på vår skole) i sånn "Eksamens-modus". Det neste som er der er Word, Adobe reader osv. uten internett innstallert.

Vet noen om det funker da?

Skal vel det, da alt du bruker ligger på minne-brikken?

Eller trenger du mange rettigheten til å bruke det?

Takk :)

Lenke til kommentar

Dette er jo rett og slett genialt nå som alt av hjelpmidler er tillat :) Men nå som det er det så er de jo strengere på det med kilder også. Så hva skriver jeg der når jeg har hentet noe fra wikitaxi? Dato blir vel den datoen jeg lastet ned dump fila, men kilden blir? Har jo ingen nettadresse til akkurat den artikkelen det er hentet fra?

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar
Dette er jo rett og slett genialt nå som alt av hjelpmidler er tillat :) Men nå som det er det så er de jo strengere på det med kilder også. Så hva skriver jeg der når jeg har hentet noe fra wikitaxi? Dato blir vel den datoen jeg lastet ned dump fila, men kilden blir? Har jo ingen nettadresse til akkurat den artikkelen det er hentet fra?

Mvh Olav B, G ;)

Wikipedia (en) - Navnet på artikkelen Dato

f.eks

Lenke til kommentar

Mvh Olav B, G ;)

f.eks

Er det bra nok då?

Lenke til kommentar

Mvh Olav B, G ;)

f.eks

Er det bra nok då?

Lurer på det her jeg også.

På eksamen får en vel ikke vite noe om tema på forhånd. Og om en da bruker en wikipedia artikkel som en kilde, hvordan skal en forklare det når en ikke får bruke internett?

Eller er det fult lovelig å ta med all salgs artikkler ol.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...