Grumle Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) I vista/7 må du kjøre importer i comp. mode for xp sp1/2/3 og admin mode for at den skal fungere TAkker, det glemte jeg ut. Har nå Norsk, Forenklet engelsk og spansk. Men finnes det ikke en litt større versjon av den engelske, som fks den på 300 mb? GÅr det an Å laste ned den Store engelske dumpfilen for så å ikke ha plass til hele, men at den like vel sakl fungere på filene sopm eksisterer? Endret 13. mai 2009 av Grumle Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Eg spurte om eg fekk lov å bruke dette på skriflig eksamen... Men det fekk eg ikkje Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Eg spurte om eg fekk lov å bruke dette på skriflig eksamen... Men det fekk eg ikkje Det er vel bare tull. Alle hjelpemidler som ikke kommuniserer er lovlig. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Han skulle sjekke opp i reglementet og skulle komme med tilbakemelding snarast... Men han meinte på det ikkje var lov... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Whow.. Dette må faktisk være det mest geniale jeg har sett på en stund. Faen så lett elever får det for tiden. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Bra eg såg denne etter tentamen og slikt... Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hehe, læraren min sa det var kommuniserande middel fordi vi kunne søke, og dermed snakka med ein server.. Men no har vi jo berre tilbakeståande lærarar på skulen, så.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fjern all internett-tilgang og bevis det for lærern. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Uansett blir det litt vrient å få installert det på ein tynnclient Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 År det an Å laste ned den Store engelske dumpfilen for så å ikke ha plass til hele, men at den like vel sakl fungere på filene sopm eksisterer? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Dessverre, nei. Men alternativt kan du kjøpe en minnepenn på 16Gb til 2/300 kr. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Dessverre, nei. Men alternativt kan du kjøpe en minnepenn på 16Gb til 2/300 kr. Ok det var dumt, men Vil en få et bredere søk om jeg også laster ned: http://dumps.wikimedia.org/simplewiki/20090506/ I tilleg til at jeg fra før av har den forenklede engelske versjonen? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hehe, læraren min sa det var kommuniserande middel fordi vi kunne søke, og dermed snakka med ein server.. Men no har vi jo berre tilbakeståande lærarar på skulen, så.. Vel, la oss si at alle elever gjør dette på en eventuell eksamen hvor alle bruker PC. Skal eksamensvaktene sjekke at enhver ikke er på nett når de åpner dette i nettleseren? I eksamensreglementet mitt står det at ethvert forsøk på å åpne nettleser er det samme som fusk, såh.. Det er bare en forholdsregel de må ta, at den går på bekostning av noe får så være. Lærebok burde egentlig være god nok hjelp. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvis du hadde brukt 5 sekunder på å se på dette hadde du sett at dette er et frittstående program og ikke noe man åpner i nettleseren. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Tja, jeg synes likevel det er svakt. Reform 94-elever hadde ingen hjelpemidler, og slettes ikke tøffere oppgaver. Men vi får håpe mange blir tatt for plagiat. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Tja, jeg synes likevel det er svakt. Reform 94-elever hadde ingen hjelpemidler, og slettes ikke tøffere oppgaver. Men vi får håpe mange blir tatt for plagiat. Men nå er oppgavene også lagt opp til å være desto mer vanskelige også. Selv ville jeg gjerne hatt den gamle ordningen ala R94. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Spør igjen jeg Vil en få et bredere søk om jeg også laster ned: http://dumps.wikimedia.org/simplewiki/20090506/ I tilleg til at jeg fra før av har den forenklede engelske versjonen? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Spør igjen jeg Vil en få et bredere søk om jeg også laster ned: http://dumps.wikimedia.org/simplewiki/20090506/ I tilleg til at jeg fra før av har den forenklede engelske versjonen? Det der er den forenklede engelske versjonen. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Spør igjen jeg Vil en få et bredere søk om jeg også laster ned: http://dumps.wikimedia.org/simplewiki/20090506/ I tilleg til at jeg fra før av har den forenklede engelske versjonen? Det der er den forenklede engelske versjonen. Ok, takk Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Tja, jeg synes likevel det er svakt. Reform 94-elever hadde ingen hjelpemidler, og slettes ikke tøffere oppgaver. Men vi får håpe mange blir tatt for plagiat. Men nå er oppgavene også lagt opp til å være desto mer vanskelige også. Selv ville jeg gjerne hatt den gamle ordningen ala R94. Det har ikke jeg erfart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå