Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Last ned wikipedia?


Anbefalte innlegg

I vista/7 må du kjøre importer i comp. mode for xp sp1/2/3 og admin mode for at den skal fungere

 

TAkker, det glemte jeg ut.

Har nå Norsk, Forenklet engelsk og spansk.

Men finnes det ikke en litt større versjon av den engelske, som fks den på 300 mb?

 

 

GÅr det an Å laste ned den Store engelske dumpfilen for så å ikke ha plass til hele, men at den like vel sakl fungere på filene sopm eksisterer?

Endret av Grumle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, læraren min sa det var kommuniserande middel fordi vi kunne søke, og dermed snakka med ein server..

 

Men no har vi jo berre tilbakeståande lærarar på skulen, så..

Vel, la oss si at alle elever gjør dette på en eventuell eksamen hvor alle bruker PC. Skal eksamensvaktene sjekke at enhver ikke er på nett når de åpner dette i nettleseren?

 

I eksamensreglementet mitt står det at ethvert forsøk på å åpne nettleser er det samme som fusk, såh.. Det er bare en forholdsregel de må ta, at den går på bekostning av noe får så være. Lærebok burde egentlig være god nok hjelp.

Lenke til kommentar
Tja, jeg synes likevel det er svakt. Reform 94-elever hadde ingen hjelpemidler, og slettes ikke tøffere oppgaver. Men vi får håpe mange blir tatt for plagiat. :)

Men nå er oppgavene også lagt opp til å være desto mer vanskelige også. Selv ville jeg gjerne hatt den gamle ordningen ala R94.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...