claes Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Bare finn fram til hvor du skal lagre filen, så skriver du hva den skal hete i boksen nede og så trykker du på Save Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Bare finn fram til hvor du skal lagre filen, så skriver du hva den skal hete i boksen nede og så trykker du på Save Ok, men nå står det plutselig: Error: XML Parser Error -1 Hva betyr det? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Fikk den sammen feilen jeg. Ta å velg den filen som ikke er pakket opp. Altså legg den til slik som den var når du lastet den ned. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Fikk den sammen feilen jeg. Ta å velg den filen som ikke er pakket opp. Altså legg den til slik som den var når du lastet den ned. Takk fikk det til nå Er den filen bare dei siste artiklene som er lagt ut på wikipedia eller er de alle? Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Burde jeg lagre filene på skrivebordet først, eller på minnepennen? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som har et tilsvarende program for Mac? Uaktuelt å kjøre Windows bare for å dobbeltsjekke noe på Wikipedia mens jeg er offline. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da har jeg fikset følgende artikler i wikitaxi: Engelsk Norsk Nynorsk Svensk Dansk Forenklet utgave av engelsk Er det noen flere jeg kunne fikset med det samme jeg var igang? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hva fil skal ligge i databasen? Der velger du hvor du vil at databasen skal ligge og hva den skal hete, husk at navnet skal slutte med ".taxi". Dette var no berre dei nyaste artiklane! Eg fann den på 4GB, ikkje den på 8GB... Dumpfila man laster ned er på 4,6 GB, men når den importeres i en database blir databasen på over 8 GB. Kvar las eg det då? :S Av meg, men jeg skrev at databasen blir på over 8 GB, ikke det man laste ned. Fikk den sammen feilen jeg. Ta å velg den filen som ikke er pakket opp. Altså legg den til slik som den var når du lastet den ned. Du skal ikke extracte ".bz2" fila, bare velg den sånn som den er. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det noen innstilinger som gjør at en kan kobiere teksten ? Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da har jeg fikset følgende artikler i wikitaxi:Engelsk Norsk Nynorsk Svensk Dansk Forenklet utgave av engelsk Er det noen flere jeg kunne fikset med det samme jeg var igang? Spansk? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det noen innstilinger som gjør at en kan kobiere teksten ? Så vidt jeg vet så er det ikke mulig. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Går det an å få en engelsk versjon på under 6gb? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er ingen engelsk versjon på over 6gb. http://dumps.wikimedia.org/enwiki/latest/e...rticles.xml.bz2 Last ned den og wikitaxi og smekk filen inn i importeringsprogrammet, slett deretter bz2-filen. Lagre på minnepenn etc.. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Det er ingen engelsk versjon på over 6gb. http://dumps.wikimedia.org/enwiki/latest/e...rticles.xml.bz2 Last ned den og wikitaxi og smekk filen inn i importeringsprogrammet, slett deretter bz2-filen. Lagre på minnepenn etc.. Denne er jo på 4gb og etter hva jeg forsto blir den 8 gb , men skal prøve Den der tar jo en time +.. Endret 10. mai 2009 av Grumle Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Den der tar jo en time +.. Hvis det tar under to timer for deg å laste ned er du heldig, jeg brukte 8+ timer siden jeg har en sinnsykt treg linje. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Den der tar jo en time +.. Hvis det tar under to timer for deg å laste ned er du heldig, jeg brukte 8+ timer siden jeg har en sinnsykt treg linje. Ja, men tar det imorgen ihvertfall. Hvor stor plass tar den engelske som du peker til? 4 eller 8 gb? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Den der tar jo en time +.. Hvis det tar under to timer for deg å laste ned er du heldig, jeg brukte 8+ timer siden jeg har en sinnsykt treg linje. Ja, men tar det imorgen ihvertfall. Hvor stor plass tar den engelske som du peker til? 4 eller 8 gb? Ca 8,3 GB. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Den der tar jo en time +.. Hvis det tar under to timer for deg å laste ned er du heldig, jeg brukte 8+ timer siden jeg har en sinnsykt treg linje. Ja, men tar det imorgen ihvertfall. Hvor stor plass tar den engelske som du peker til? 4 eller 8 gb? Ca 8,3 GB. Da har jeg ikke plass til den på verken ipoden eller minnpenn. Finst det ikke en mindre versjon? som tar under 6gb? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Du har miniutgaven av wikipedia, den forenklede. Denne tar knapt plas si forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå