Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Last ned wikipedia?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk den sammen feilen jeg. Ta å velg den filen som ikke er pakket opp. Altså legg den til slik som den var når du lastet den ned.

Takk fikk det til nå

Er den filen bare dei siste artiklene som er lagt ut på wikipedia eller er de alle?

Lenke til kommentar
Hva fil skal ligge i databasen?

Der velger du hvor du vil at databasen skal ligge og hva den skal hete, husk at navnet skal slutte med ".taxi".

Dette var no berre dei nyaste artiklane! Eg fann den på 4GB, ikkje den på 8GB...

Dumpfila man laster ned er på 4,6 GB, men når den importeres i en database blir databasen på over 8 GB.

Kvar las eg det då? :S

Av meg, men jeg skrev at databasen blir på over 8 GB, ikke det man laste ned.

Fikk den sammen feilen jeg. Ta å velg den filen som ikke er pakket opp. Altså legg den til slik som den var når du lastet den ned.

Du skal ikke extracte ".bz2" fila, bare velg den sånn som den er.

Lenke til kommentar
Den der tar jo en time +..

Hvis det tar under to timer for deg å laste ned er du heldig, jeg brukte 8+ timer siden jeg har en sinnsykt treg linje.

Ja, men tar det imorgen ihvertfall. Hvor stor plass tar den engelske som du peker til? 4 eller 8 gb?

Lenke til kommentar

Hvis det tar under to timer for deg å laste ned er du heldig, jeg brukte 8+ timer siden jeg har en sinnsykt treg linje.

Ja, men tar det imorgen ihvertfall. Hvor stor plass tar den engelske som du peker til? 4 eller 8 gb?

Ca 8,3 GB.

Lenke til kommentar

Ca 8,3 GB.

Da har jeg ikke plass til den på verken ipoden eller minnpenn. Finst det ikke en mindre versjon? som tar under 6gb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...