Gjest medlem-140898 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 wow, da kan man jo bruke det når man har eksamen Lenke til kommentar
xaco Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 wow, da kan man jo bruke det når man har eksamen Ja det kan du, brukte wiki aktivt på norsk eksamen jeg, med alle hjelpemidler er det fullt lovlig, jeg brukte det også på kjemieksamen.(hjalp ikke veldig mye med kjemien.) Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Noen som gi meg linken ? Lenke til kommentar
Rabj Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Noen som vet om lignende program til å laste ned norsk wikipedia til MAC? Har eksamen om en uke... Edit: Kjøpte og lastet ned "wiki offline" fra mac apps. Funket fint på eksamen! Endret 29. november 2012 av Rabj Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Bumper denne tråden. Hvor finner jeg linken til den nyeste dumpen for wikipedia på bokmål? De fra 2009 fungerer ikke. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 http://dumps.wikimedia.org/nowiki/ Lenke til kommentar
Buster3 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ehm, noen som vet hva jeg skal gjøre step for step og hvordan det funker? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 1. Last ned og pakk ut wikitaxi (merk: dette er versjon 1.3.0. Denne versjonen kan være utdatert når du laster den ned) 2. Last ned, men ikke pakk ut, siste versjon av norsk dump 3. Kjør WikiTaxi_Importer.exe 4. I det øverste feltet blar du deg frem til dump-fila du lastet ned. I det andre feltet blar du frem til et sted der du vil lagre fila, f.eks. på en usb-pinne. Velg et passende filnavn som du ønsker å lagre fila med. Dette kan være hva som helst. 5. Klikk på Import Now 6. Åpne WikiTaxi.exe 7. Klikk på Option 8. Klikk på Open .taxi database 9. Bla deg frem til .taxi-fila som du lagde i siste del av punkt 4 10. Smil 1 Lenke til kommentar
Buster3 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ehm, når jeg kommer til denne siden i punkt 2, hva filer skal jeg laste ned? Alle? Har ganske god lagringsplass så det gjør ingenting om jeg laster ned mye Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg tror nok at du skal laste ned den nederste. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Laster ned den nederste, for så å velge den øverste med navn som slutter på .xml.bz2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) 1. Last ned og pakk ut wikitaxi (merk: dette er versjon 1.3.0. Denne versjonen kan være utdatert når du laster den ned) 2. Last ned, men ikke pakk ut, siste versjon av norsk dump 3. Kjør WikiTaxi_Importer.exe 4. I det øverste feltet blar du deg frem til dump-fila du lastet ned. I det andre feltet blar du frem til et sted der du vil lagre fila, f.eks. på en usb-pinne. Velg et passende filnavn som du ønsker å lagre fila med. Dette kan være hva som helst. 5. Klikk på Import Now 6. Åpne WikiTaxi.exe 7. Klikk på Option 8. Klikk på Open .taxi database 9. Bla deg frem til .taxi-fila som du lagde i siste del av punkt 4 10. Smil Hei Når jeg skal pakke ut får jeg error: xml parser error 1. Vet du hva jeg må gjøre for å få til dette? Har tentamen imorgen... Edit: nvm fikk det til, lastet ned feil fil. Endret 16. april 2013 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
Mikejack99 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 1. Last ned og pakk ut wikitaxi (merk: dette er versjon 1.3.0. Denne versjonen kan være utdatert når du laster den ned) 2. Last ned, men ikke pakk ut, siste versjon av norsk dump 3. Kjør WikiTaxi_Importer.exe 4. I det øverste feltet blar du deg frem til dump-fila du lastet ned. I det andre feltet blar du frem til et sted der du vil lagre fila, f.eks. på en usb-pinne. Velg et passende filnavn som du ønsker å lagre fila med. Dette kan være hva som helst. 5. Klikk på Import Now 6. Åpne WikiTaxi.exe 7. Klikk på Option 8. Klikk på Open .taxi database 9. Bla deg frem til .taxi-fila som du lagde i siste del av punkt 4 10. Smil Jeg sliter med punkt 4..Uansett hvor jeg velger å lagre den får jeg opp error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå