SGE7000 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Heisann! Over en måned senere enn vi sa den skulle bli ferdig, har vi i Transiency endelig lastet opp vår nyeste låt. -Salvation Denne låta tar oss kanskje et lite skritt nærmere det vi kommer til å holde på med i fremtiden, selv om det er for tidlig å si noe sikkert. Noen få ting jeg vil peke ut selv, som dere ikke behøver kommentere: -Introen høres et stykke fra perfekt ut, grunnet en gitar som ikke var intonert, og ingen tid til å fikse det. -Intro-riffet er heller ikke 100%, også grunnet mangel på tid. -Tonen til gitarist nr.2 i soloen(Den første som kommer inn) er *forferdelig*. Synd det ble såpass slurvete, men helhetlig synes jeg det er greit nok, med tanke på at det er en 100% hjemmeprodusert demo. All konstruktiv kritikk og alle kommentarer taes godt imot, og settes pris på! -Johannes Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Dette var fantastisk! Jeg tar av meg hatten for dere! Endret 8. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Jøss, mange, mange takk, Osecia! Mye mer positiv respons på den låta her, sammenlignet med vår første demo - Ser ut til at det her absolutt er et skritt i riktig retning for oss. Er det noe spesielt i låta du liker, eller noe du synes ikke var så bra? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg likte spesielt introen, da det bygget seg opp. Og det rolige partiet rundt 1:16. Nei, bare glem det. Jeg syntes hele sangen var kanon! Som en sånn slager fra de store banda hvor alt er perfekt! Så jeg skulle gjerne kommentert deg på noe, men jeg har desverre ikke noe å klage på. Keep up the good work! Vil gjerne høre mer fra dere! Endret 8. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Høres bra ut dette her, men jeg synes dog at trommene mangler noe bunn, samme gjelder vel forsåvidt egentlig gitaren. Men ellers er det flott.. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Takker, Freebird! Grunnen til at trommene mangler en del bunn, kan nok grunnen være at de er programmert på data, og kjørt gjennom et trommeprogram. Angående gitarene, er nok grunnen at det meste av bassfrekvensene er kuttet i EQ ved miksing. Hvis det nå var det du mente med bunn! Endret 8. mai 2009 av SGE7000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ja det var det jeg mente med bunn.. Hva har dere brukt til trommer da? Altså hvilket program? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det var derfor jeg lot være å kommentere trommene, fordi de hørtes datalaget ut(og jeg fant ingen trommeslagere i bandet). Men hva gitar angår skjønner jeg ikke helt hva du mener med at de mangler bunn... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Programmert til midi gjennom Guitar Pro, og kjørt gjennom Addictive Drums. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå