۩ҲЖҲ۩ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Javel? (bilde) Smakte helt greit, uvannt og tidlig på morgenen, skal gi den et nytt forsøk i lunsjen! Noen andre som har smakt denne og har andre opplevelser med den? :O Skvatt litt når jeg så den, melkeku med bønner på .. Endret 8. mai 2009 av ۩ҲЖҲ۩ Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ser ikke for meg at denne smaken er noe god, har en forferdelig erfaring med mokkabønner. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tenk så greit det hadde vært om de laget en med Møkkasmak istedenfor. "All natural, 100% cow!" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Vel, den var grei. Selv har jeg aldri sett på melkeprodukter, hvertfall ikke sjokolademelk som tørsteslukkere, så det blir for mye med en litago for min del. Rakk ikke å drikke den opp før den ble litt lunka. Men smaken var helt grei den, mye bedre en iskaffe synes jeg. Endret 8. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Håper ikke den smaker like J**vlig som kartongen ser ut. Lenke til kommentar
JohnHenrik Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Etter en slurk med denne, hadde de passet bedre en strek gjennom o'en Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Det spørs vel egentlig om du liker kaffe/iskaffe-mokka, denne gror litt på meg, mangler koffeinsmaken.. blir som en EKSTREMT melk-overdrevet is-lattè mokka. Faller mer og mer i smak må jeg si, 3'dje testen nå, og den har fylden som Litago vaneligvis mangler. (Jeg foretrekker Tine Sjokomelk, fyldig og god!) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gleder meg heller til Litagoen som smaker: Sjokolade, Karamell og Peanøtt kommer Den kan ihvertfall kanskje gå... Dog, lysst å prøve den nyeste milkshaken til Litago. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Denne må prøves. Elsker iskaffe med mokka! Men er dette sånn som bare skal selges i kantiner ol., slik som den med kokosbollesmak, eller vil den selges i butikker også? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Denne må prøves. Elsker iskaffe med mokka! Men er dette sånn som bare skal selges i kantiner ol., slik som den med kokosbollesmak, eller vil den selges i butikker også? Denne selges i butikker, kokkosbolle og den som jeg nevnte i posten over din som er på skoler. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kokosbolle? Høres merkelig ut... Sjokomelk som kun selges på skoler.... Hvorfor er jeg overrasket at de ikke finns på vår crappy skole, tro... Men er det seriøst? Kokkosbollesmak? Uansett, så den med mokkasmak på Ica på onsdag, så den blir solgt i butikker, ja... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kokosbollesmaken er ganske god den. Smaker kokos og sjokolade, dog litt falsk smak. Jeg var den eneste på skolen som drakk den, så kantina sluttet å ta den inn. Men mokkasmaken skal prøves om jeg ser den. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Høres litt kvalmt ut syns jeg... Og sjokolade, karamell og peanøtt? Er denne noe god? Mokkasmak høres ikke så ille ut syntes jeg... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ser ikke for meg at denne smaken er noe god, har en forferdelig erfaring med mokkabønner. enig. jeg styrte hånden fint til venstre og grep fatt i orginalen det eneste bra jeg har sett av de nye litago produktene er orginalen på 1l-flaske Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Mokkasmak, ja. Kartongen så ikke så veldig fin ut, håper bare at selve innholdet smaker bedre. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Smakte denne istad, smakte overraskende godt. Kommer til å kjøpe den flere ganger. Nå har jeg det med å like ting ingen andre liker da. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er også en ny Litago milkshake, banan og et eller annet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Den har jeg ikke sett. Finnes den i butikker og slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå