Scooby snacks Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei Har montert et justerbart senkesett fra FK-Automotive på 3-er-Golfen min, og må nok godkjenne dette før EU-kontrollen. Hvordan er det å få godkjent dette? Har TÜV-papir, noe annet jeg trenger? 4-hjulskontroll (hvor mye pleier dette å koste?). Er det generelt vanskelig å få godkjent senkesett, eller går det stort sett greit? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Å få goskjent senkesett er en utrolig lett sak, så lenge du har TÜV og kvittering på 4hjulskontroll. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 BT godkjenner ikke senkesett. Det er en avis.... Statens Vegvesen godkjenner senkesett. Ring å spør. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Justerbare senkesett er vanskeligere å få godkjent en bare senkefjærer Er bare å ringe å prøve, men jeg ville heller bare lagt tuvpapierene i hanskerommet sammen ved vognkort osv, og heller bare vise de vis du blir stoppet:P Også før eukontroll bare sprayer du alt med tectyl og kjører deg en god tur på grusvei så tviler jeg på at de ser det i det hele tatt Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Justerbare senkesett er vanskeligere å få godkjent en bare senkefjærer Er bare å ringe å prøve, men jeg ville heller bare lagt tuvpapierene i hanskerommet sammen ved vognkort osv, og heller bare vise de vis du blir stoppet:P Også før eukontroll bare sprayer du alt med tectyl og kjører deg en god tur på grusvei så tviler jeg på at de ser det i det hele tatt Er selvsagt best å få det godkjent da, men er ikke verre enn å sette på orginale dempere og fjærer igjen ved en evt teknisk kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå