B25S Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Heisann. Er ikke akkurat en kløpper i Photoshop, men er det noen som har tips til hvordan eller hva jeg kan/skal gjøre når det blir blå snø på bildene? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg hadde prøvd meg frem med forskjellige metoder, men det første var at jeg hadde markert det område du vil gjøre lysere, lage ny layer, og blende det lysere. Evnt. fylle det med hvit og blender det mørkere og sette ned opacity. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg hadde prøvd meg frem med forskjellige metoder, men det første var at jeg hadde markert det område du vil gjøre lysere, lage ny layer, og blende det lysere. Evnt. fylle det med hvit og blender det mørkere og sette ned opacity. Har prøvd dette, men det krasjet litt og resultatet ble så som så. Er vel ikke noen måte hvordan man kan regulerere farger/hvitbalanse? Da kunne jeg isåfall markert plassene og fått gjort det nokså enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå