Mockme Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg og to venner stod over klasseturen og lagde en kortfilm på rundt 4 minutter ^^ Den krever fremdeles noen småting som fiksing på lydkvaliteten, endring i noen av klippene osv. Men den fungerer slik den er nå, så det hadde vært dritmorro med feedback fra Diskusjon.noere. Gjerne rate og comment på youtube Screens: Endret 8. mai 2009 av Mockme Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Morsomt :!: Synes dusjscenen burde inneholde hysterisk skriking eller kanskje gynging av hodet slik at det ser enda litt mere psykotisk ut. Kreativt talent uten tvil. Endret 8. mai 2009 av Ebeneser Lenke til kommentar
Mockme Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Synes dusjscenen burde inneholde hysterisk skriking eller kanskje gynging av hodet slik at det ser enda litt mere psykotisk ut. Skal ikke nødvendig være en sikkelig psykotisk scene, men det kunne jo ha fungert med litt mere psykose Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 veldig bra laget trodde forresten ved første øyeblikk at duden på den første pic'en var chrstian bale Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hehe. En skikkelig parodi på hva du prøvde å skape, ja. Å se seg selv i speilet mens man prøver å være "ny" er kanskje alltid like forvirrende. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Var okei den! Fin satire av goter-individualisme. Litt spesiell bruk av ordet eksistensialisme kanskje... Kan du definere hva eksistensialisme betyr for deg? S, Lenke til kommentar
me_andre Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Var okei den! Fin satire av goter-individualisme. Litt spesiell bruk av ordet eksistensialisme kanskje... Kan du definere hva eksistensialisme betyr for deg? S, Eksistens-ialismen. Ikke forbeholdt noen tidligere definisjoner. Endret 9. mai 2009 av me_andre Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Eksistens-ialismen. Ikke forbeholdt noen tidligere definisjoner. Okei... Du var verken den jeg spurte, eller noen som ga noe særlig til svar på spørsmålet. Jeg spurte altså filmskaperen hva eksistensialisme betyr for han. S, Lenke til kommentar
me_andre Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Eksistens-ialismen. Ikke forbeholdt noen tidligere definisjoner. Okei... Du var verken den jeg spurte, eller noen som ga noe særlig til svar på spørsmålet. Jeg spurte altså filmskaperen hva eksistensialisme betyr for han. S, Jeg er også en av filmskaperne. Det jeg mente var at jeg uten å forholde meg til eksistensialime kalte filmen for "eksistensialismen" fordi denne filmen stammer fra et dikt som en gang var, det som er igjen er sjelettet man kan høre på slutten av filmen. Dette diktet handlet om menneskenes eksistens og eksistens som et tema i det heletatt. "Sjelen min ble sugd tom av det vestlige samfunnsidealet. Overkom det. For du kommer ikke av verden, verden kommer av deg." Hvis man alikevel absolutt vil så kan man finne ting som nihilisme mellom linjene til filmen. På en måte kan vi jo si at det var nihilisme som drepte karrakteren. Uansett, takk til alle som liker den og takk til alle som kritiserer den. Det var sinnsykt morro å lage denne filmen. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det var sinnssykt kjedelig å se den. Lenke til kommentar
Mockme Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Det var sinnssykt kjedelig å se den. Hvorfor? Hadde hjulpet med mer konstruktiv respons =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå