jollis Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Har selv kjørt ett Sli opplegg ett års tid nå. Det har stort sett fungert greit. Men i det siste har det dukket opp noen småfeil, slik som at det kan fryse midt i ett spill. Tror nesten det er de nye Nvidia driverne som ikke helt passer sammen med mine 8800 GT Har vel fått mer tro på Crosfire ut i fra hva jeg har hørt i det siste. Er det noen som har noen synspunkter på dette så skriv gjerne en kommentar. Endret 8. mai 2009 av Jollis Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har ikke hatt noe særlig erfaring selv men har hørt at CrossFire muligens skalerer litt bedre enn SLI, men SLI har litt bedre støtte for flere spill pga nVidia er flinke til å hekte seg på spillprodusentene og optimalisere driverne til det. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har lest noen gode artikkler på akkurat det spørsmålet. For eksempel: http://www.hardwaresecrets.com/article/391 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå