caligvlassisters Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei Vi i Caligvla's Sisters trenger å få laget en musikkvideo. Noen som har noen tips om hvem vi kan kontakte? Som ikke er for dyre? Eller er det kanskje noen her som har lyst på en jobb? Vi gir ut singel 12.juni og plutselig kom vi på at vi trengte en video og. Vi snakker IKKE MTV, NRK kvalitet; nærere Nrk urørt video, youtube, myspace i første omgang. Men har du et billig kamera til 5000 og windows movie maker er kanskje ikke dette joebben for deg Vi er et indie-band som gir ut musikken på eget selskap. Vi er basert på Vestlandet, så området Stavanger-Haugesund-Bergen hadde vært topp. Og gjerne så raskt som mulig. Dersom dere har noen tips, så treffes jeg på vegar @ csistersmusic.com låta (en umastret versjon) kan hørers her Lenke til kommentar
caligvlassisters Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 hehe..vel, takk Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Anbefaler deg å kanskje høre med lokale filmskoler i området og høre om de er interesert i et "læringsprosjekt" hvor de da lager en musikkvideo for dere. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har dere myspace eller urørt? Dritkul musikk,Jeg vil høre mer:D Lenke til kommentar
caligvlassisters Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Takker for innspill. Det er dessverre ingen filmskoler i nærheten. Og nå er det jo eksamenstid og slikt for media og kommunikasjonlinjer. Vi har myspace ja www.myspace.com/caligvlassisters Der ligger denne låta i preproduksjon samt Hamster i preprod. Disse er tatt opp i øvelokalet, og ikke så bra lyd. OG så tror jeg det ligger 4 låter fra EP'en vår fra 2006. Tror du finner oss på urørt og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå