Mr Pepe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Heisann ! Jeg har så den tven og for ca 1 uke siden fungerte alt perfekt. I går slår jeg på tven, slår på hd dekoderen fra canal digital og BOOM bilde blir totalt grønt, er liksom bare grønt. Jeg prøver da å slå av og på , men det samme skjer da. Etter det prøvde jeg å koble til pcen via hdmi , men bilde er ofrtsatt grønt på tvskjermen. Hva er galt? Er inngangen gående? Kan jeg få dette på garanti ? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har du testet å bytte HDMI kabel? Noen ganger skyldes slike ting vakkel i kontakt. Hvis det ikke er tilfelle så høres det ut som en garantisak. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har opplevd av billige hdmi kabler med lange strekk ofte kan gi slike problemer. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Har opplevd av billige hdmi kabler med lange strekk ofte kan gi slike problemer. Vel, jeg har 3 forskjellige HDMI kabler, og 2 er fra Canaldigital sin hddekoder, ca 2 meter , og den andre er fra denon dyr, og samma greia oppstår ? På 2 andre så fungerer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå