niclas091 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei, musikkbiblioteket mitt trenger en liten oppdatering, så jeg lurer på om noen kunne ha gitt meg noen musikk tips til rolige sanger som man bare kan slappe helt av etter. Noe i duren Crash Test Dummies - mmm mmm mmm mmm og lignende. Kom gjerne med både nye og gamle sanger! Beklager hvis det allerede finnes en lignende post, må innrømme at jeg ikke har søkt så mye Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hva med noe gammel "evergreen" kvalitetsmusikk: 1) Lee Ritenour: No sympathy 2) Lee Ritenour: Be good to me 3) Lee Ritenour: Sunset Drivers 4) Robert Palmer: You're So Desirable 5) Randy Crawford: Almaz 6) Toto: If it's the last night 7) Toto: Lea 8) Toto: Secret Love 9) The Carpenters: The Masquerade 10) Pink Floyd: Goodbye Blue Sky 11) Pink Floyd: Is there anybody out there? 12) Pink Floyd: Comfortably Numb Noen jeg kom på i farta... EDIT: dropouts Endret 7. mai 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dette er sikkert noe helt annet enn det du er på jakt etter, men en sang som alltid får meg til å slappe av: Buckshot Lefonque - Another Day Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Denne er ganske chill og ikke langt fra Crash Test Dummies. Mener jeg. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Rolling Stones - Heaven Lenke til kommentar
niclas091 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=660738 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg