Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forsmådde og bitre menn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klart, møter man på jenter som sier en ting, men mener og gjør noe annet er det ikke noe rart at folk kan bli bitre av den grunn. Slik oppførsel kan sammenlignes med løgn. Man skal ikke finne seg i å bli dårlig behandlet.

Kanskje det, men min erfaring er at damer lett(ere) lar seg rive med av øyeblikket. Dermed kan hun ha ment det hun sa når hun sa det, men så kom følelsene og feide henne med seg.

Og før jeg eventuelt blir flamet med at dama får holde seg til det hun har sagt så still deg dette spørsmålet - har du noen gang vært så forelsket/sint/hvasomhelst at du har trosset fornuften og gjort ting som i ettertid viste seg å ikke være så smart?

Jeg er riktignok mann, men jeg har latt meg avspore av følelser mange ganger og jenter ser, iallfall fra mitt ståsted, ut til å være like, om ikke enda mer lettpåvirkelige "in the heat of the moment". Så istedenfor løgn ser jeg på det som en del av naturen vår (innenfor rimelighetens grenser såklart) og tar heller lett på det med mindre det er noe alvorlig og/eller noe som kolliderer med mitt verdisystem. Men, det er bare meg :)

Lenke til kommentar
Kanskje det, men min erfaring er at damer lett(ere) lar seg rive med av øyeblikket. Dermed kan hun ha ment det hun sa når hun sa det, men så kom følelsene og feide henne med seg.

I så fall viser hun dårlig dømmekraft.

Og før jeg eventuelt blir flamet med at dama får holde seg til det hun har sagt så still deg dette spørsmålet - har du noen gang vært så forelsket/sint/hvasomhelst at du har trosset fornuften og gjort ting som i ettertid viste seg å ikke være så smart?

Jeg er riktignok mann, men jeg har latt meg avspore av følelser mange ganger og jenter ser, iallfall fra mitt ståsted, ut til å være like, om ikke enda mer lettpåvirkelige "in the heat of the moment". Så istedenfor løgn ser jeg på det som en del av naturen vår (innenfor rimelighetens grenser såklart) og tar heller lett på det med mindre det er noe alvorlig og/eller noe som kolliderer med mitt verdisystem. Men, det er bare meg :)

Hvis man ikke klarer å stå for det man sier, er man en veik person det ikke er vits i å bruke tid på. Jeg er sånn at har jeg lovt noe, så står jeg på det uansett. Integritet er viktig for meg, og da må jeg handle deretter. Hvis en jente ikke viser samme integritet mot meg som jeg vil gjøre mot henne, så er hun ikke verdt noe for meg. Ser også at det i dag er "lov" med hvite løgner. Mange bruker små, hvite løgner for å bortforklare forskjellige ting. Dette synes jeg er alvorlig, og hvis jeg tar noen i løgn, slår jeg hardt ned på det. En løgn er en løgn uansett hvor liten den er, og det godtar jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_forever_*

Bryr meg ikke spesielt om å skaffe meg dame lenger.

Jobber med mange damer,,og for nte gang kom det opp,,ja når skal du få deg dame (akkurat som det er lett).

Nei, finn meg ikke kjæreste eg. So har gitt opp. Fekk passet påskrevet at EG var kresen, for kravstor osv.

Javel. Men uansett har blitt avist heile livet både på kjæreste markedet og ONS + avogtil har eg vært for sein i avtrekkeren. Er nok ein nice guy :o( + eg er eit følelses menneke...har blitt so brent eg ungikk ilden i 10år..hoppa på hesten og brant meg igjen.

Føler liksom det er greit å gi opp, når eg blir depressiv av byturer.

Ellers er eg ein hygglig mann med mange hobbyer, og veltrent kropp. (og venninde av søsteren sa til ho at eg burde vært modell, er noen år siden det hehe)

Bærer eit preg av å være ein tynn nerd, det trekker nok ned vil eg tru.

PS ein av dei penaste mennene i den lille byen eg bur i fann seg ei dame i utlandet for noen år siden. Han fann seg ikke ei norsk ei...

Mye syting fra ein mann gitt. Men brent barn skyr ilden..har vel opparbeidet meg noen sperrer opp gjennom årene. Og med eingang eg begynner å føle noe for ei dame. Knuser eg dei følelsene slik at jeg ikke skal bli såret.

Om eg er bitter, og forsmådd. Kan ikke folk se det på meg. Men dei kan vel legge i hop 2 og 2 alder og budd aleine heile livet. Men hey det har jo mange av mine venner og kompiser gjort og so.

Rar historie til slutt, var ein nabo som kjørte meg heim her for litt siden. Han var ikke sikker på kor eg budde henne men visste det var nær han. Eg peikte der bur eg..Lite rekke hus. Greit nok for meg siden eg er singel + at eg kan bruke mye penger på samlinga mi hehe. Trengte ikke noe større sa eg. Du er singel? jupp har ikke dame .... eg sværger, fyren vart dritforbanna og sur...korfor skulle eg sleppe unna (med det meinte han sikkert gjeld opptil øyrene, ungeskrik og sur kone hehe)

Lenke til kommentar

Tja, man kan faktisk merke det ganske lett hvis du på overflaten er koslig og hyggelig, mens innerst inne er du bitter på kvinner. Dette lyser gjennom og gjør det nok mye vanskeligere for deg å kapre drømmedama.

Jeg vil egentlig si du er feig som gir opp, dog forstår jeg frustrasjonen og sorgen din.

Men, hvis dette det å finne en person å dele livet sitt med var noe du virkelig ville oppnå, så finnes det muligheter for dette. Jeg tenker da på sjekkelitteratur eller selskaper som tilbyr dette.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_forever_*
Tja, man kan faktisk merke det ganske lett hvis du på overflaten er koslig og hyggelig, mens innerst inne er du bitter på kvinner. Dette lyser gjennom og gjør det nok mye vanskeligere for deg å kapre drømmedama.

Jeg vil egentlig si du er feig som gir opp, dog forstår jeg frustrasjonen og sorgen din.

Men, hvis dette det å finne en person å dele livet sitt med var noe du virkelig ville oppnå, så finnes det muligheter for dette. Jeg tenker da på sjekkelitteratur eller selskaper som tilbyr dette.

Er prester ogmunkersom lever i sølibat. Bitre på kvinner???

Er bare noen som er ensomme ulver. Følte ikke prest kaldte meg, heller ikke munk. Selv om eg avogtil føler meg som ein munk. Nitidig og tolmådig arbeid med mine fritids sysler.

Skal innrømme at eg eg vart nok feig i aldern hmm 14 20år når det gjaldt damer. Men millitæret løsnet litt på meg. + ble dødsforelsket da eg kom heim att. Men det funket ikke.

Og med alt eg har opplevd opp gjennom årene ..føler eg ikke lenger det er mitt mål i livet å få dame og unger osv...da eg var 20 var eg villig til å gifte meg, få unge og alt bare eg fekk bli samen med ho.

No har eg 15 år med hobby prosjekter eg prøver å få gjordt :o)

Og damer tar utdanning og jobber, dei klarer seg fint uten hjelp fra meg. Er jo kvinner som velger å være barnløse og single (selv om mennene står i kø) fordi dei får ikke den dei vil ha.

Og det er tull at kvinner merker at ein mann er bitter og forsmådd. Like lite som at dei skjønner at den dei har med å gjøre er ein PUA, Rundbrenner eller horebukk, utro mann, player osv.

Det kvinner ser på som bitter og forsmådd = den rare single mannen nede i gata som er stygg, som ikke vasker seg og er feit å bare ser på TV og drikker øl.

Eg har insett at eg ikke har hmm hva dei kaller det " " (husker ikke ka det heiter, sosialt staus greie) Draget ...og kan leve med det, og utvikle meg videre uten å stagnere. Mens 2 av mine venners brødre tok sine eigne liv.

Det at ein kan nedlegge 100vis av kvinner, viser bare at ein kan ikke elske annet enn sex men ikke kvinnen. + at slike menn blir sett på som "lette" for kvinnen. Ikke vanskelig, og mye arbeid slik som eg er. Som kanskje krever noe av ein kvinne tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Bob_roger
å bare for å bidra.. jeg skriver og under på at det ER alt for mange bittre menn.. som bare har gått inn for at alle jenter eg noe jævla dritt som di bare kan skyve rundt på såm di vil..

å ta en titt ute på siden over trådene, på alt utroskap å jævelskap dere sender oss gjennom.. damn..

Uh. Vil tro de som faktisk sender dere gjennom utroskap og jævelskap ikke er de som sitter som bitre... Faktisk vil jeg tro at de menna som sitter igjen som bitre er de som ikke kommer noe særlig langt i noe som helst forhold, og dermed vil de heller ikke kunne skyve dere rundt heller. Det du beskriver er ikke en bitter mann.

Lenke til kommentar
Og det er tull at kvinner merker at ein mann er bitter og forsmådd. Like lite som at dei skjønner at den dei har med å gjøre er ein PUA, Rundbrenner eller horebukk, utro mann, player osv.

De merker gjerne det, men de tror de kan forandre personen. :)

Det at ein kan nedlegge 100vis av kvinner, viser bare at ein kan ikke elske annet enn sex men ikke kvinnen. + at slike menn blir sett på som "lette" for kvinnen. Ikke vanskelig, og mye arbeid slik som eg er. Som kanskje krever noe av ein kvinne tilbake.

Jeg elsker enhver kvinne jeg har sex med, til en viss grad.

Det at du skriver noe sånt, tilsier at du ikke kan sette deg inn i en annen persons sinn, og ikke innser at andre kan ha andre verdier enn du har.

Lenke til kommentar

Forever, jeg har ikke sagt noe om prester og munker. Det jeg sa om deg er bare en gjenfortelling av dine egne ord.

For all del, jeg tror gjerne at du har store mål og mye på gang i livet ditt. Dog, du valgte aldri å frivillig leve i sølibat. Det var noe du ble påtvunget. Derfor, uansett hva du finner som erstatter denne gledekilden tviler jeg på at du vil oppnå å bli like lykkelig som hvis du hadde funnet ditt hjertes utkårede. Det ligger i oss at vi er sosiale vesener.

Derfor ønsker jeg gjerne at du istedetfor å bare gi opp, setter deg skikkelig inn i sjekkeprosessen og oppnår det du vil :)

Lenke til kommentar

Og det der er en gedigen kortslutning jeg tror den jevne fruentimmer har. Det ser ut til at det kan være en genetisk feil som er felles for alle kvinner. Vi mannfolka har i hvert fall ikke den feilen.

Lenke til kommentar

Og det der er en gedigen kortslutning jeg tror den jevne fruentimmer har. Det ser ut til at det kan være en genetisk feil som er felles for alle kvinner. Vi mannfolka har i hvert fall ikke den feilen.

You are what you are, and you get what you see.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...