buzzman Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dette var på ungdomskolen og var ferdig i gymtimen og skulle skynte meg og kle på meg da det glepper ut av meg til gymlerern om han har en kam jeg kan låne. Tingen var at han var nesten helt skallet. Det blikket glemmer jeg ikke. Det var ikke ment som spydighet. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! ..... Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 et lite dumt øyeblikk blir ein liten dum historie:) sånn det skal ver å sånn som er gøy:D Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fantastisk hehehe Uansett om det ikke var en spydighet, fantastisk. Og reaksjonen viser jo at mannen ikke akkurat har selvironi. Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hehehehehehhehhehe. Nei. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 En på gamleskolen gjorde det samme til en skikkelig macho lærer. Svaret låt noe ala: "Ser det ut som jeg trenger kam?". Var sykt artig da, men er ikke så moro når man forteller det til folk som ikke var der. Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Tror vi burde ha vært der da det skjedde... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg syns det var litt morsomt jeg da En i klassen i fjor: Hva er forskjellen på far og bror? Stor underholdning for resten. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva med å ikke lage en egen tråd? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg fniste i alle fall eller hva det heter. Jeg er tykk i hyssingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå