Lifeform Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei, Er www.teamviewer.com regnet som et usikkert konsept og programvare? Microsoft blokker dette både via Internet Explorer og MSN Messenger. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nei - Teamviever brukes kommersielt der jeg jobber (IT Bedrift) for remote support til kunder. Teamviewer benytter http port 80 - så skjønner ikke hva du mener med "blokkerer". Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Personleg har eg berre positive erfaringar med TeamViewer, kommersielt har eg brukt den litt til malwarefjerning over nettet, men ein lisens er ganske dyrt I tillegg er den gratis for ikkje-kommersiell bruk. Som syar2003 skjønner eg ikkje heilt kva du meiner med "blokkerer", men dersom du kan utdjupe dette nøyare kan me kanskje svare på spørsmålet ditt Lenke til kommentar
Azunyan Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg er helt enig i at det ikke er skadelig Jeg og venner bruker det på skolen, og vi har det veldig gøy Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg er helt enig i at det ikke er skadelig Jeg og venner bruker det på skolen, og vi har det veldig gøy Om man f.eks. skriver inn www.teamviewer.com på MSN så har jeg m.fl. fått adressen automatisk blokkert "Meldingen ble ikke levert" osv. Dette skjer HVER gang vi prøver å skrive det på MSN. Samt så har jeg også tilbakemeldinger fra en fyr her som prøvde skrive dette inn i Internet Explorer og fikk beskjed om den var blokkert der også, men det kan nok skyldes at maskinen hans på den tiden var infisert av Internet Antivirus Pro osv, men dette har ikke vært tilfellet med MSN Messenger. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hverken Microsoft eller Internet Explorer blokkerer www.teamviewer.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå