Suder Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Er det fortsatt slik at områdene er instanced? Det var den store feilen Funcom gjorde. Lol, jeg spiller på Fury PVP server og skal si det at dette er en av de beste tingene funcom gjorde. Det hadde du også skjønt når du er i keshetta og klarer ikke å komme deg vekk 3 meter før du blir ganket og drept. Skift instance og problemet er løst. Forresten så stor befolket server som fury så er det skjeldent det er mer enn 1 instance. Har skjedd det har vært opp til 3 instance i kesh kveldstid, tror ikke mer. Endret 18. mai 2009 av Suder Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er det fortsatt slik at områdene er instanced? Det var den store feilen Funcom gjorde. Områdene er fortsatt instanced, men er uenig i at det som avgjør om spillet er bra eller ikke. Jeg hadde foretrukket et spill med mindre loadscreens, men jeg spiller stort sett i ett område i flere timer, så da blir det ikke veldig merkbart. Det var et par bugs pga instancingen til å begynne med, men det er ikke et problem som har vært i spillet på lenge. Hadde World of warcraft for eksempel hatt 10 instances per sone hadde det vært en flopp. Et MMO bør jo ikke være slik som Age of Conan er. Du står der, og 20 andre står der på samme server men du ser dem ikke, fordi de er i en forskjelling instance! Det er ikke mer enn en instance pr område før det er MANGE folk som vil inn i samme område. Da vil det bli laget en instance til. Etter server mergen så har jeg ALDRI vært plaget av at det er for lite folk i området jeg er i. Heller det stikk motsatte Instancing ser jeg ikke på som noe problem, men det hadde vært deilig hvis jeg slapp loadscreens, eller hadde en maskin med SSD disker, mer RAM, eller at Funcom hadde klart å optimalisere loadingen bedre. Lenke til kommentar
Exsessum Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Dagene etter server merge var det 6-7 instance i Kheshatta på Fury... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Merkelig dette her. Nå sitter jeg faktisk og laster ned trialen med patcher. Har ikke spilt siden release. Endte vel på lvl 53 eller noe sånn, dark templar. Har ikke den kontoen lenger nå, så må starte på scratch! Er klar for å gi det en ny sjangse Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvilken server begynner du på? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 orker ikke å lage en ny tråd. men finner faktisk ikke igjen conan spill eska så finnest det en måte å laste ned spillet på uten at jeg trenger DvD plata og/eller cd-key? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Stikk i butikken, koster ikkje mer en en 100 lapp for nytt spill og 30 dagers spilletid i tilleg. Endret 19. mai 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvilken server begynner du på? Det har jeg ikke bestemt meg for Noen anbefalinger? Er ikke kjempeglad for å bli ganka konstant gjennom hele levlingsprosessen.. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vel du kan jo prøve Crom PvE og få mange fordeler. - Du kan queste ifred uten å bli ganket - Raskere levling - Godt miljø - PvP når du selv vil, gjennom minigames fra level 5 - 80 - Masse PvP på level 80 i de dedikerte sonene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå