karolined Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Det er en sang jeg lurer veldig på! Jeg var med tantebarnet mitt på dansing og fikk høre en sang jeg hørte veldig mye på da jeg var liten. Perioden 1993-1996 eller noe. Husker bare så vidt av den men den starter; "For vi er verdens beste venner" la la la la la la la og inne i mellom sier de "så snill og grei" Noen som vet hvilken sang det er? håper på svar! Endret 7. mai 2009 av karolined Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei og velkommen til forumet! Prøv her Lenke til kommentar
karolined Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Hei og velkommen til forumet! Prøv her Har prøvd det meste Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei. Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men kan opplyse deg om at du må spørre her. Du kan også alternativt spørre her, hvis du vil ha hjelp til å finne og kjøpe musikk på internettet. På bakgrunn av dette stenges tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg