NoLimit_^ Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 jeg kjøpte nihil sin gamecube Gleder meg... Må finne en plass å bestille zelda fra, siden gamesmix.com er utsolgt Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Har du ingen lokale butikker i ditt distrikt du kan kjøpe av da? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hmm, trur ikke det e nån som selg gamecube der æ bor, går mest på xbox og ps2, men kanskje om jeg tar turen innom en leketøysforretning, hmm... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hmm, trur ikke det e nån som selg gamecube der æ bor, går mest på xbox og ps2, men kanskje om jeg tar turen innom en leketøysforretning, hmm... Det viser litt hvilket publikum gamecube er beregnet på.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 kanskje det men har fått stor respekt for gamecube etter zelda og metroid, men etter jeg har rundet de spillene tror jeg nok at jeg selger cuben videre Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Prøvde Wind Waker for første gang i går, og må bare si meg 100% enig i alle anmelderne som har gitt det 6'er! (Bare for å nevne det ) Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 hmm, trur ikke det e nån som selg gamecube der æ bor, går mest på xbox og ps2, men kanskje om jeg tar turen innom en leketøysforretning, hmm... Det viser litt hvilket publikum gamecube er beregnet på.. Fantastisk godt sagt. De har PC spill på leketøysbutikker også, og det sier litt om hvilket publikum PC er beregnet for. Noen flere gullord? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 hmm, trur ikke det e nån som selg gamecube der æ bor, går mest på xbox og ps2, men kanskje om jeg tar turen innom en leketøysforretning, hmm... Det viser litt hvilket publikum gamecube er beregnet på.. Fantastisk godt sagt. De har PC spill på leketøysbutikker også, og det sier litt om hvilket publikum PC er beregnet for. Noen flere gullord? trur ikke leketøysbutikker akkurat spesialiserer seg på pc-spill, unntatt billige lego-racer spill f.eks., ser for meg at jeg går inn i en leketøysbutikk å finner gta3 og postal 2 ved siden av donald lekene... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg skjønner ingenting, jeg satte meg ned for 2 timer siden for å spille zelda første gang, men nå gidder jeg ikke mere, jeg synes grafikken er bra, men det var noe som manglet fra Ocearina of time, og A link to the past... Vet kke hvorfor, jeg har alltid elsket zelda serien, og har rundet alle spillene hittil *skikkelig skuffet* Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hvis du har mot til å si det om Wind Waker, som er så "true to its predesessors" så har du aldri likt det før. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 hmm, trur ikke det e nån som selg gamecube der æ bor, går mest på xbox og ps2, men kanskje om jeg tar turen innom en leketøysforretning, hmm... Det viser litt hvilket publikum gamecube er beregnet på.. Fantastisk godt sagt. De har PC spill på leketøysbutikker også, og det sier litt om hvilket publikum PC er beregnet for. Noen flere gullord? trur ikke leketøysbutikker akkurat spesialiserer seg på pc-spill, unntatt billige lego-racer spill f.eks., ser for meg at jeg går inn i en leketøysbutikk å finner gta3 og postal 2 ved siden av donald lekene... Nei, men det var aldri snakk om å spesialisere seg på noe som helst her heller. Til din informasjon så kjøpte jeg Vietcong i går, på en lekebutikk og jeg ser ikke helt sammenhengen i at "Gamecube har barnslige spill" som det ble hintet til før, og at leketøysbutikker spesialiserer seg på PC spill. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 hmm, trur ikke det e nån som selg gamecube der æ bor, går mest på xbox og ps2, men kanskje om jeg tar turen innom en leketøysforretning, hmm... Det viser litt hvilket publikum gamecube er beregnet på.. Fantastisk godt sagt. De har PC spill på leketøysbutikker også, og det sier litt om hvilket publikum PC er beregnet for. Noen flere gullord? trur ikke leketøysbutikker akkurat spesialiserer seg på pc-spill, unntatt billige lego-racer spill f.eks., ser for meg at jeg går inn i en leketøysbutikk å finner gta3 og postal 2 ved siden av donald lekene... Nei, men det var aldri snakk om å spesialisere seg på noe som helst her heller. Til din informasjon så kjøpte jeg Vietcong i går, på en lekebutikk og jeg ser ikke helt sammenhengen i at "Gamecube har barnslige spill" som det ble hintet til før, og at leketøysbutikker spesialiserer seg på PC spill. fant zelda på elkjøp idag men må vente til jeg får lønn (og gamecuben ) før jeg kan kjøpe det :-? Lenke til kommentar
DaDiABLO Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Om det bare er en leketøysforretning som har GameCube der, så må jeg si at det er litt dårlig utvalg på butikkene der Men om det som emnet handler om, Zelda Wind Waker er drit kult Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 skitt, det var det eg visste. Nå må eg kjøpe meg ein GC :-? ..Alle skryter jo SÅ jevli av det spillet. Og Zelda er jo bare best! Det er helt riktig. Gå å kjøp deg en gamecube! Men!, det er men.... vent et par dager eller noe sånt, så kommer den Zelda bundle saken. Da får du nok GC og Zelda til under 2000 vil jeg tro. på rom ¤ ram eller ram & rom husker aldri det navnet så jar dem zelda + GC for 1.9k Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 er jo "##¤%@£ meg ikke no som heter barnslige spill uten om de lær ABC og sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå