Gå til innhold

Endelig fått Zelda TWW (og det er BRA!!!)!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, trur ikke det e nån som selg gamecube der æ bor, går mest på xbox og ps2, men kanskje om jeg tar turen innom en leketøysforretning, hmm...

 

Det viser litt hvilket publikum gamecube er beregnet på.. :p

 

Fantastisk godt sagt.

De har PC spill på leketøysbutikker også, og det sier litt om hvilket publikum PC er beregnet for.

 

Noen flere gullord?

Lenke til kommentar
hmm, trur ikke det e nån som selg gamecube der æ bor, går mest på xbox og ps2, men kanskje om jeg tar turen innom en leketøysforretning, hmm...

 

Det viser litt hvilket publikum gamecube er beregnet på.. :p

 

Fantastisk godt sagt.

De har PC spill på leketøysbutikker også, og det sier litt om hvilket publikum PC er beregnet for.

 

Noen flere gullord?

 

trur ikke leketøysbutikker akkurat spesialiserer seg på pc-spill, unntatt billige lego-racer spill f.eks., ser for meg at jeg går inn i en leketøysbutikk å finner gta3 og postal 2 ved siden av donald lekene...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ingenting, jeg satte meg ned for 2 timer siden for å spille zelda første gang, men nå gidder jeg ikke mere, jeg synes grafikken er bra, men det var noe som manglet fra Ocearina of time, og A link to the past... Vet kke hvorfor, jeg har alltid elsket zelda serien, og har rundet alle spillene hittil *skikkelig skuffet* :(

Lenke til kommentar
hmm, trur ikke det e nån som selg gamecube der æ bor, går mest på xbox og ps2, men kanskje om jeg tar turen innom en leketøysforretning, hmm...

 

Det viser litt hvilket publikum gamecube er beregnet på.. :p

 

Fantastisk godt sagt.

De har PC spill på leketøysbutikker også, og det sier litt om hvilket publikum PC er beregnet for.

 

Noen flere gullord?

 

trur ikke leketøysbutikker akkurat spesialiserer seg på pc-spill, unntatt billige lego-racer spill f.eks., ser for meg at jeg går inn i en leketøysbutikk å finner gta3 og postal 2 ved siden av donald lekene...

 

Nei, men det var aldri snakk om å spesialisere seg på noe som helst her heller.

Til din informasjon så kjøpte jeg Vietcong i går, på en lekebutikk og jeg ser ikke helt sammenhengen i at "Gamecube har barnslige spill" som det ble hintet til før, og at leketøysbutikker spesialiserer seg på PC spill.

Lenke til kommentar
hmm, trur ikke det e nån som selg gamecube der æ bor, går mest på xbox og ps2, men kanskje om jeg tar turen innom en leketøysforretning, hmm...

 

Det viser litt hvilket publikum gamecube er beregnet på.. :p

 

Fantastisk godt sagt.

De har PC spill på leketøysbutikker også, og det sier litt om hvilket publikum PC er beregnet for.

 

Noen flere gullord?

 

trur ikke leketøysbutikker akkurat spesialiserer seg på pc-spill, unntatt billige lego-racer spill f.eks., ser for meg at jeg går inn i en leketøysbutikk å finner gta3 og postal 2 ved siden av donald lekene...

 

Nei, men det var aldri snakk om å spesialisere seg på noe som helst her heller.

Til din informasjon så kjøpte jeg Vietcong i går, på en lekebutikk og jeg ser ikke helt sammenhengen i at "Gamecube har barnslige spill" som det ble hintet til før, og at leketøysbutikker spesialiserer seg på PC spill.

 

fant zelda på elkjøp idag :woot: men må vente til jeg får lønn (og gamecuben :p ) før jeg kan kjøpe det :-?

Lenke til kommentar
skitt, det var det eg visste. Nå må eg kjøpe meg ein GC :-? ..Alle skryter jo SÅ jevli av det spillet. Og Zelda er jo bare best!

 

Det er helt riktig. Gå å kjøp deg en gamecube!

Men!, det er men.... vent et par dager eller noe sånt, så kommer den Zelda bundle saken. Da får du nok GC og Zelda til under 2000 vil jeg tro.

 

på rom ¤ ram eller ram & rom husker aldri det navnet så jar dem zelda + GC for 1.9k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...