Dersan Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Vil bare si at det jeg ble meget overrasket over grafikken, den er mye bedre enn man får inntrykk av på bildene. Selve spillet er genialt, akkurat som foregående Zelda spill, men nå med en dæsj humor, skikkelig kult. Også fulgte OOT og OOT master quest med. Begge kjører høy oppløsning og 60Hz noe som gjør at det er en fryd å spille dem. Så hvis noen er i tvil, så ikke vær det lenger: Grafikken er etter min mening noe av det beste jeg har sett, gameplayet er enestående og pluss en del humor. Sett under ett, er dette uten tvil det beste spillet på GC og absolutt verdt å kjøpe en GC for. Pure Nintendo Magic!!! (he he) Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 faen, det var det eg visste. Nå må eg kjøpe meg ein GC :-? ..Alle skryter jo SÅ jevli av det spillet. Og Zelda er jo bare best! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 skitt, det var det eg visste. Nå må eg kjøpe meg ein GC :-? ..Alle skryter jo SÅ jevli av det spillet. Og Zelda er jo bare best! Det er helt riktig. Gå å kjøp deg en gamecube! Men!, det er men.... vent et par dager eller noe sånt, så kommer den Zelda bundle saken. Da får du nok GC og Zelda til under 2000 vil jeg tro. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Kjøp deg gamecube med en gang jeg fikk zelda the wind waker i dag plus de to extra discene og det er vært ALLE PENGA Lenke til kommentar
master_al Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Helt eny med dere spillet er å vil alltid være genialt!!! Kjøp dette og du har verdens beste spill!!!! 8) 8) 8) ps.Skal kjøpe det i overmorra Lenke til kommentar
Agres Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Noen som har to tusenlapper til overs? Hvis ikke blir nok dette å gå ut over sparekontoen Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 HUm ja elsker selv spillet! Synd Gamer.no ikke har fått opp noe anmeldelse enda. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 HUm ja elsker selv spillet! Synd Gamer.no ikke har fått opp noe anmeldelse enda. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Den offisielle release-datoen er ikke før i morgen. Så hvem vet... Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hvem vet? Ikke jeg vaffal Det jeg vet er at det omtrent er det beste spillet jeg har spilt siden 1998 Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hehe...kjøpte meg dette idag jeg også. Da gjelder det bare å skaffe seg en gamecube så man får spillt det da. Noen som vil bytte mot en pent brukt xbox? (xbox nummer 2 jeg har. bortimot ubrukt). Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Fikk det i går. vanvittig bra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 akk. må vel kjøpe meg en gamecube, jeg også. woe is me. Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 No har de fått anmeldels! fikk det i går. spilte til 5:30 siden det var så digg! tror det er noen år siden jeg ikke har greid å legge meg på grund av et spill.. Lenke til kommentar
nihil Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Oioi.. aner jeg at noen er interessert i en Gamecube? Selger ny og ubrukt Gamecube(gevinst) med Metroid Prime for latterlige 1100kr. Send en mail til [email protected] dersom interessen og kjøpekraften er tilstede Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Trodde ikke kjøp og salg var lov her... Rett meg vis jeg tar feil. Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Kjøp deg gamecube med en gang jeg fikk zelda the wind waker i dag plus de to extra discene og det er vært ALLE PENGA Ja, hvis du fikk med to bonusdisker er jeg en sopp. (det er jeg ikke) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 når kommer GC og Zelda i bundle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå